פרטי התלונה

תלונות MDK תל-אביב

תלונות עוד בצילום

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנית מצלמה וידאו פגומה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏24 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 24/8/05 קניתי מצלצמת וידאו במדק סניף חיפה, בתחילה קניתי דגם ללא פנס מובנה, והיה בסדר, החלפתי אותו לדגם אחר שהכרטיס DV אינו פועל.
הם מזהירים שעם חיבור לא נכון של המצלמה למחשב הכרטיס עשוי להישרף והוא ללא אחראיות, לצערי איך שחיברתי הכרטיס לא עבד ואני פעלתי על פי ההנחיות שלהם, אני משוכנע שלא גרמתי את התקלה, פניתי אליהם ונדרשתי לשלם 1000 ש"ח על התיקון דבר שלא הסכמתי ופניתי למועצה הישראלית להגנת הצרכן ולא קיבלתי תשובה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המוצר או תיקון המצלמה פתרון נדרש :

MDK תל-אביב שירות לקוחות

, תגובה:
מנכ"ל, MDK. שם ותפקיד:
תגובתנו לתלונתו של מר מרדכי פלס, מיום 24.8.05 בנושא קנית מצלמת וידאו פגומה (לטענתו).

לכבוד,
המועצה הישראלית לצרכנות
רח' מאז"ה 76 ת"א מיקוד 65789
לידי: מר שלומי דגן, מטפל בפניות הציבור
טלפון: 03-5604671
פקס: 03-5600180

א.נ.

הנדון: תלונת מר מרדכי פלס

קיבלנו את מכתבך מיום 8.11.05. להלן תגובתנו:
ראשית ברצוננו לציין כי מר פלס מציין במפורשות כי הוא מכיר את חברתנו מזה שנים רבות וכי תמיד היה מרוצה מאוד מהשירות שלנו.
תגובה:
לעניין תלונתו של מר פלס, מצלמתו נשלחה למעבדה חיצונית, נבדקה ע"י טכנאי מומחה למצלמות וידאו שקבע שהכרטיס ה-DV במצלמה נשרף ע"י הלקוח ושריפתו נבעה עקב שימוש לא נכון של מר פלס.
ניכר כי מר פלס מנסה להשליך את הבעיה שיצר על חברתנו. מר פלס פעל בניגוד מוחלט להוראות היצרן ושלנו וזאת בעוד שאנו מדגישים, מצהירים ומצרפים לכל קניה חוזר שבו מודגש באופן שאינו משתמע לשתי פנים כי את החיבור למחשב רצוי לבצע ע"י טכנאי מוסמך ואת חיבור מצלמת הוידיאו למחשב חובה לבצע כשהמצלמה כבויה כל זמן החיבור.
כמו כן, אנו מציינים וציינו בפני הלקוח הן בע"פ והן במסמך אזהרה שמר פלס צירף לתלונתו ואני מצטט: "אין אחריות לשריפת הכרטיס במצלמה".
מר פלס לצערנו מנסה כיום להפיל את הנזק שגרם על חברתנו ושוכח את השירות יוצא הדופן שקיבל ואת האפשרות שנתנו לו באופן מיוחד וע"פ בקשתו להחליף את המצלמה הראשונה שקנה למצלמה המדוברת למרות שהשתמש במצלמה הראשונה.
כנראה שמר פלס מנסה לנצל את השירות המיוחד שלנו בדרך של האשמה בנזק שהוא עצמו גרם וטוען לפגם במצלמה.
מר פלס אינו טכנאי מוסמך ואין הוא יכול לטעון לפגם במיוחד לאחר שמעבדה מקצועית בדקה וקבעה שהכרטיס נשרף עקב שימוש לא נכון של מר פלס.

לסיכום, במידה ומר פלס יבקש שאנו נטפל בנזק שגרם ויהיה מוכן לשלם על כך, אנו נעשה זאת בצורה הטובה והמקצועית לשביעות רצונו.
בכבוד רב,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה