פרטי התלונה

תלונות MDK תל-אביב

תלונות עוד בצילום

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב MDK לספק עדשה שהוזמנה באתר האינטרנט שלהם עקב טענה ל"טעות במחיר" נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אלנבי 36, ת"א כתובת:
תל-אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב 14/09/2008 ביקרתי באתר זאפ וראיתי פרסום של חברת MDK לעדשת Canon 70-200mm F4/L IS USM. מדובר בדגם עם מייצב אופטי. הזמנה מס' 1894.

נכנסתי לאתר MDK ושם וידאתי שאכן מדובר בעדשה מדגם IS הכוללת מייצב. גם בכותרת, גם בתיאור וגם במפרט הטכני (שיש בידי תדפיס של כולם), צויין במפורש שמדובר בדגם IS USM עם מייצב תמונה אופטי.

המחיר נראה לי אטרקטיבי וביצעתי הזמנה עם פרטי האשראי שלי. באתר הופיע שזמן האספקה הוא 14 יום ובאישור שנשלח לי באימייל צויין שזמן האספקה הוא 7 ימים. בגלל חוסר הבהירות, שלחתי להם אימייל לשאול מה זמן האספקה בפועל.

למחרת, התקשר אלי עובד בשם דני רודא ולהפתעתי החל לקרוא לי את פרטי העדשה שהזמנתי. אני יודע מה הזמנתי וזה נראה לי מוזר, עד שאני מגלה שדני משמיט את האותיות IS מתיאור הדגם כשהוא חוזר על ההזמנה. הסבתי את תשומת ליבו לכך שהזמנתי דגם שכולל IS. דני אמר שיבדוק זאת ויחזור אלי.

בינתיים, ביקרתי שוב באתר שלהם ושמתי לב שהם הורידו מהכותרת את המילה IS. דני חזר אלי כעבור שעה ואמר לי שמדובר בטעות במחיר ושהם התכוונו לעדשה שלא כוללת IS. דני אמר שהוא לא מוכן לספק לי את העדשה ולהפסיד כסף (למרות שמדובר בטעות שלהם והם צריכים לעמוד בפרטי ההזמנה). אי לכך, ביקשתי לדבר עם המנכ"ל. דני אמר שהוא יבקש ממנו לחזור אלי. עד היום ה 24 לספ' הוא לא חזר.

יש לציין שבעקבות ההזמנה אצלם, ביטלתי בתחילת אותו שבוע הזמנה של אותו עדשה מחו"ל באמצעות מכר שחזר לארץ.

מאז, שלחתי למנכ"ל 2 פקסים והתקשרתי שוב. הפעם ענה לי בחור בשם דויד שאמר לי שאכן מדובר בטעות שלהם (הפעם הוא טען שהטעות היא בתיאור ולא במחיר, למרות שלא ממש רלוונטי איך קוראים לטעות).

דויד חזר על הדברים של דני מכמה ימים קודם. הוא אמר שהמנכ"ל קיבל את הפקס שלי ומינה אותו כנציג לדבר איתי. הוא הוסיף שיש באתר שלהם תקנון שפוטר אותם מטעויות (אין שום תקנון וגם אם היה, MDK אינה יכולה לפטור את עצמה מהחוק באמצעות תקנון משלה) ואמר שממילא לא חוייבתי ולכן הם לא חייבים לספק לי כלום. זה כשלעצמו שטות גמורה, שכן חלה עלייהם חובה מלאה לעמוד בפרסום עם או ללא קשר לחיוב כ"א של הלקוח, מעצם חובתם לעמוד בפרסום שלהם.

בשורה התחתונה אין ל MDK כוונה לספק לי את העדשה שהזמנתי. שאלתי מה שמו של המנכ"ל כדי לפנות אליו אישית ודויד סירב בתוקף לגלות כאילו מדובר בסוד מדינה, כנראה מרוב תלונות שהם מקבלים. בכל אופן, גיליתי בפשטות ששמו רונן קילשטיין.

מדובר בחברה לא אמינה שלא עומדת מאחורי הפרסומים שלה. הם רואים בעסקה התחייבות חד צדדית של הלקוח ומזלזלים בלקוחות מתוך הנחה שכך יפטרו מאחריותם. ב MDK, רק הלקוח אחראי למעשיו והם מבחינתם לא אחראים בשום דרך כלפי הלקוח והפרסומים שלהם לטענתם.

המנכ"ל מתעלם ולא מגיב לאף פניה למרות שידעתי את MDK שהם עוברים על חוק הגנת הצרכן, המחייב אותם לספק את המוצר בהזמנה. עקב סירובם לספק את המוצר שהזמנתי, אין לי ברירה אלא להגיש תביעה נגדם אם העדשה לא תסופק תוך 14 יום מרגע ההזמנה כפי שהתחייבו.
כספי סוג הנזק :
אספקת העדשה לפי התיאור וזמן האפסקה המופיעים בהזמנה שביצעתי פתרון נדרש :

MDK תל-אביב שירות לקוחות

, תגובה:
גלי ברק - מנהלת תפעול שם ותפקיד:
בתאריך 14-09-08 נתקבלה הזמנה אינטרנטית מ"ס 1894

למוצר עדשת קנון טלפוטו F4/L IS USM 70-200

במוצר זה חלה טעות שלנו לגבי הדגם כאשר הטעות הייתה שהתבלבלנו והחלפנו בין דגמים (ההבדל בין הדגמים בצמד אותיות IS)

מיד שעלינו על הטעות תיקנו את הדגם כאשר המחיר נשאר מכיוון שהתייחס לדגם ללא אותיות ה-IS

במהלך הערב התקבלה הזמנה עם טעות, נציג מחברתנו פנה ללקוח והסביר לו את מהות הטעות והפנה אותו לזאפ למחיר הנמוך בזאפ והראה לו שבמידה וניתן לו במחיר הכי נמוך בזאפ עדיין לא נגיע למחיר שהתפרסם בטעות , והציע לו לסיים את הפרשה בכך שנמכור לו במחיר הכי נמוך בזאפ .

כמו כן הפנה את הלקוח לאתר MDK ל:"אודות החברה " בסעיף: קנייה בטוחה – תנאי
קנייה: , שם ישנה התייחסות לטעויות , כמו כן בחלק התחתון של האתר מצוינת הערה.

הלקוח בחר לשלוח מכתבים ואיומים משפטיים ולא קבל את הטעות, על אף שציין במכתבו שביקש ממכר להזמין מחו"ל ולא הזמין מחו"ל , אנו טוענים שידע את המחיר בחו"ל וידע את הטעות שלנו , ולכן הזמין אצלנו....וכשהודענו לו על הטעות והצענו לו פתרון הולם ,יכל לממש את הזמנתו מחו"ל, ולא להתמהמה, כיוון שכל זה קרה בתחילת שבוע.

מדובר בדרישה קטרנית , נעשתה פה טעות בתום לב ושלא במתכוון , עורך האתר MDK לא שם לב שבדגם מופיעות שתי האותיות IS כשאר שתי האותיות הנל מתייחסות לדגם יקר יותר באלפי שקלים.

ההזמנה שלו בוצעה כאשר הבין שישנה טעות , לכן גם לא חייבנו אותו והסכמנו לתת לו במחיר הכי נמוך בזאפ ( הכי נמוך בישראל),

ולמרות כל זאת , הלקוח מנסה לסחוט אותנו, וטען שיפנה לערכאות משפטיות.

כפי שניתן להבין מתגובתנו פעלנו בצורה הטובה ביותר ולכן אין אנו מקבלים את טענ
תגובה:
ההזמנה שלו בוצעה כאשר הבין שישנה טעות , לכן גם לא חייבנו אותו והסכמנו לתת לו במחיר הכי נמוך בזאפ ( הכי נמוך בישראל), פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה