|
|
|
|
|
|
ביזבזתי את זמני בטלפונים ופקסים הלוך וחזור ואחרי זה עוד הם לא מגיעים לביתי. |
נושא התלונה: |
יום חמישי 01 ינואר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
אלנבי תל אביב 36 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום לכם!
אני פונה לכאן בתיקווה שתעזרו לי ושאני יצא מהסיפור הזה כבר.
לפני בערך חודשיים באנו לצלם וראינו שהעדשה בחוץ ושמנסים להדליק זה כותב שזה טעות.אז ראינו שיש לנו גם תעודת אחריות עם שירות עד הבית שכלול בתעודת אחריות.אז היתקשרתי וביזבזתי הרבה זמן על כול הטלפונים ואחר כך כול פעם אחרי ששלחתי את הפקס הם ניזכרו גם להגיד לי לשלוח עוד מיסמך אחרי שלפני כול פקס שאלתי אותם ביברור מה לשלוח.
גם השירות שקיבלתי לא היה בהכרח משהו כול כך טוב ,היו כאלה גם פקידים שצעקו והיתעצבנו עלי משאלות פשוטות ששאלתי להבנת המצב ולבירור פרטים.
ואחרי כול הפקסים והטלפונים והמיילים ששלחתי חיכיתי ורק אחרי חודשיים לערך הם היתקשרו ואמרו שהם לא עוברים את הקו הירוק!(אני גרה בעלי שבשומרון)
אני חושבת שזה חוצפה-כי דבר ראשון הם לא כתבו\אמרו לי את זה מראש.
דבר שני-אחרי כול ההמתנה הארוכה והטלפונים הם לא עוברים את הקו הירוק?!
ודבר שלישי-אני כמו כול אזרח אחר מישראל ולמה שלא יגיע לי שירות עד הבית כמו לכולם?
אז לא עזרו לי כול דברי אלו שאמרתי גם להם ,והבאתי להם כתובת אחרת (בירושלים) ועד עכשיו הם לא גיעו לשם לקחת את המצלמה (וזה עוד רק כדי התחיל לתקן אותה!!)
כבר חודשיים לערך שאני בתוך הסיפור המביש הזה והם עדיין לא באו לקחת את המצלמה.
אשמח לטיפולכם ועזרתכם.
|
עוגמת נפש וביזבוז זמן . |
סוג הנזק : |
לקיחת המצלמה מירושלים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
MDK תל-אביב שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|