|
|
|
|
|
|
משוב חיובי |
נושא התלונה: |
יום רביעי 23 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
אלנבי 36 תל אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי דרך האינטרנט מוצר. מהחברה הובטח כי המוצר יהיה אצלי תוך 21 ימי עסקים. תוך שלושה ימים (מיום ההזמנה, שבוצעה בערב!!) המוצר היה אצלי. קיבלתי אותו תקין, עד הבית ללא חיוב על משלוח, כפי שהובטח ולשביעות רצוני. חבל ששירות כזה אינו מובן מאליו אצל כל חברה. מקווה כי זוהי מגמה חיובית וקבועה בחברתכם. חן חן לכם. מי יתן ואתר זה יגרום לשירות בארץ להראות כך.
|
המשיכו כך. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
MDK תל-אביב שירות לקוחות
, תגובה:
|
דניאל - מנהל שרות לקוח |
שם ותפקיד: |
אנו מודים ללקוחה על כך שהקדישה מזמנה ומצאה לנכון לציין לטובה את טיפולנו המהיר.
מטרתנו היא לשרת נאמנה את חוג לקוחותינו הגדל מדי יום. נעים לנו לשמוע שקיימת הערכה לעמלנו. תודה
|
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|