פרטי התלונה

תלונות MDK תל-אביב

תלונות עוד בצילום

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית מצלמה לא תקינה וסירוב להחזיר את הכסף. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
אלנבי 36 כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי בתאריך ב-5/8/2009 מצלמת קסדה בMDK.
ברגע שאני יוצא איתה לשטח בשעות היום, המצלמה מסתנוורת ברגע שהיא באה במגע עם אור, תופעה זאת גורמת למצלמה להיות חסרת ערך מכוון שאין מסך על המצלמה בשביל לראות מה מצלמים. יוצא שאני מצלם סרט של שעה ורק ב-2 דקות הראשונות רואים משהו...

בMDK בפעם הראשונה החליפו לי את המצלמה, בפעם השניה השארתי אותה לבדיקה ואמרו לי שהבעיה היא בכרטיס זיכרון שלי, אז קניתי כרטיס זיכרון מהם והשארתי אותה לבדיקה. כמובן שזה לא פתר את הבעיה, ברגע שניסיתי את המצלמה עוד פעם התופעה חזרה.

בשלב זה (לאחר 2 החלפות) כבר סירבתי להגיע לחנות לבצע את ההחלפה\בדיקה אז ביקשתי מסטיב (איש מכירות בMDK) שישלחו שליח לאסוף את החבילה.
לשליח לקח לחזור בשלושה שבועות בגלל טעות במתן הכתובת ומספר הטלפון שלי.

והמצלמה עדיין לא תקינה.
בMDK דורשים עכשיו שאני אכניס את המצלמה למעבדה שלהם ואם המצלמה תימצא לא תקינה הם טוענים שהם יחזירו לי את הכסף.
יש לי סרטים שמוכחים את התופעה..

אני דורש ביטול עסקה והחזר כספי מלא.
ו סוג הנזק :
ביטול עסקה פתרון נדרש :

MDK תל-אביב שירות לקוחות

, תגובה:
יואב, מנהל שירות לקוחו שם ותפקיד:
אחזור כאן על מכתב שנשלח ללקוח ובו הוצע לו הפתרון ההוגן ביותר, לאחר שזכה לטיפול ושירות ללא רבב
"שלום דרור, קראתי את מכתבך בעיון וברצוני להביא לפתרון הבעיה לשביעות רצון של כל הצדדים. אשמח אם תוכל לעזור לי להבין את טענתך ליחס מזלזל וקוצר רוח לאור השתלשלות העניינים: קיבלנו את המצלמה שרכשת ומסרנו לך בעדה מצלמה חדשה לא פעם אחת כי אם שלוש פעמים (המצלמה הראשונה שהוחלפה אף חזרה עם שבר). השליח אותו הזכרת במכתב היה סטיב בעצמו שהגיע לביתך והמצלמה לא "תוקנה" כי אם הוחלפה שוב במצלמה חדשה לאחר שסטיב דאג לצלם איתה בכל המצבים האפשריים, כולל מול פרוג'קטור כדי לבדוק את הסינוור אותו תיארת ברור מכל השתלשלות העניינים שהבעיה אינה במצלמה פגומה (על אף שהמלצנו ונמשיך להמליץ לוודא זאת במעבדה במסגרת האחריות המגיעה לך), אלא במוצר תקין שביצועיו אינם מספקים אותך, במהלך הטיפול בך כלקוח, שבכל סטנדרט של בית עסק היה מעל ומעבר למקובל, נמסרו לרשותך 4 מצלמות שהיו בשימושך ולא יוכלו להימכר שוב אלא כמוצר מתצוגה במחיר מופחת. חשוב לציין שמדובר במצלמה במחיר נמוך שאינה מוצגת ואינה יכולה להיחשב כמצלמה שיש לצפות ממנה לביצועים של מצלמות שמחירן גבוה פי עשר ויותר ממחירה.
אני חוזר שוב על מה שאנו מחויבים לו – במידה והמעבדה תמצא את המוצר פגום יוחזר לך כספך במלואו וללא עיכוב
במידה שהמוצר תקין אבל אין אתה מעוניין בו, עלייך להבין שלאחר כל אשר נעשה עבורך, מספר המצלמות שמסרנו לרשותך והזמן שעבר, לא נוכל לזכות אותך באותה מידה בה היית קונה מוצר חדש ולאחר יום יומיים מביע חוסר סיפוק מהמוצר.
על אף כל הנאמר, שאיפתנו ב MDK שכל לקוח יצא בהרגשה טובה, של יחס הוגן ואדיב מכל אנשי הצוות שלנו, לכן אם עדיין אתה מאמין שלא זכית ליחס זה אשמח אם תיצור איתי קשר.
מיותר לציין שהלקוח לא הסכים לבדוק את המצלמה במעבדה, אף לא במעבדה ניטרלית לבחירתו ולא היה מעוניין בכל פתרון של פשרה
תגובה:
רק בדיקת טכנאי מקצועי תוכל לקבוע אם קיים פגם במוצר ומהות הפגם וכפי שהובהר ללקוח, הוא יזכה להחזר הכספי במידה והמוצר פגום. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה