|
|
|
|
|
|
מצלמה נשלחה לתיקון - |
נושא התלונה: |
המרשמידט גיל |
שם/כינוי: |
יום שישי 01 אוקטובר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
MDK חיפה |
כתובת: |
הדר |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלחתי לפני כשבועיים מצלמה CANON 350D לתיקון עם בעיית ERR CF על הצג
לאחר שדברתי עם המעבדה הראשית בתל אביב טענו שהמצלמה תקולה ולא שווה להשקיע בתיקון-היות ועלות התיקון הינו 1400 שח!
האמנתי למעבדה היות ומדובר בחנות רצינית-"כביכול"
היום יום ו ה-01.10.10 באתי לאסוף את המצלמה התקולה,המוכר המליץ לי לקנות מצלמה חדשה וכך עשיתי
כשבאתי הבייתה התברר לי שהמצלמה הישנה תקינה ועובדת!
הרמתי טלפון לחנות ואמרתי להם שהם רימו אותי וגרמו לי לרכישה של מצלמה חדשה
כמו כן דברתי עם המנהל ודרשתי את כספי בחזרה! הוא לא היה מוכן לעשות זאת ואף הציע לי לתבוע אותו.
איני יודע מה לעשות.
|
. |
סוג הנזק : |
פיצוי על עוגמת נפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
MDK תל-אביב שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|