דניאל , מנהל שרות לק |
שם ותפקיד: |
מבירור שביצעתי מול מעבדת החברה עולה כי מצלמתו של הלקוח נקלטה במעבדה לצורך תיקון בתשלום, כשהיא לא נמצאת במסגרת תקופת האחריות. אנו שמחים שהלקוח בחר במעבדתנו לצורך ביצוע התיקון כוון שכפי שידוע, באפשרותו לפנות לכל מעבדה שהוא חפץ בה, לאחר תום תקופת האחריות.
לעניין טיפולנו בלקוח: כוון שהחלק הנדרש לתיקן המצלמה,לא היה במלאי הזמין של החברה, ביצענו כבר לפני כחדשים הזמנה לחלק הנדרש, מהספק בחו"ל.
נמסר לנו מהספק שהחלק צפוי להגיע אלינו תוך זמן קצר. כמו כן שוחחנו עם הלקוח וידענו אותו בכך. הלקוח החליט להמתין לביצוע התיקון. אנו נשלים את התיקון מייד עם קבלת החלק מחו"ל.חשוב לציין שמעבדתנו מחזיקה במלאי זמין, כמות גדולה של חלקי חילוף. למרות זאת, לעיתים רחוקות, עלול להיווצר מצב בו יש צורך בחלק שאינו זמין באופן מידי, דבר שגורר זמן טיפול ממושך מצידו של הספק בחו"ל. אנו עושים ככל שביכולתנו בכדי למנוע או לקצר את זמן הטיפול במקרים אילו.
שרות התיקונים שלנו הינו ידוע בתחום כשרות טוב ויעיל .חשוב בהזדמנות זאת לעדכן, שיבואנים רבים כלל אינם מחזיקים בארץ, לא מעבדה ולא חלקי חילוף ופשוט מעבירים כל מצלמה, גם לצורך הטיפול בבעיה הקטנה ביותר, למעבדת שרות בחו"ל, תהליך שמשאיר את כל לקוחותיהם ללא מצלמה לתקופה של כחודשיים.
|
תגובה: |
התיקון יושלם מייד עם הגעת החלק המוזמן וזאת בהתאם לאשורו של הלקוח. |
פתרון: |
|
|