פרטי התלונה

תלונות MDK תל-אביב

תלונות עוד בצילום

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה בנושא האחריות באתר האינטרנט של החברה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף בפרואר הגיעה אליי מצלמה מסוג JVC-GRDX37 - המצלמה הגיעה לאחר שמצלמה אחרת שהזמנתי לא הגיעה גם לאחר חודשיים.
שקניתי את המצלמה באתר של netaction וגם באתר של MDK היה כתוב בענק שיש 3 שנות אחריות, המצלמה הגיעה אליי ב 23.2.05 וכמו קסם התקלקלה ב 24.2.05, מכיוון שאני גר בבאר-שבע ולא מגיע לת"א באופן סדיר, נכנסתי שוב לאתר בכדי לוודא שאכן יש 3 שנות אחריות וכך אכן עדיין כתוב באתר של MDK!!!
בתחילת אפריל ששמתי את המצלמה ב MDK נאמר לי שהאחריות מחולקת לשנה אחריות מלאה ועוד שנתיים אחריות רק על חלקים, על תיקון הם רצו לגבות 570 ש"ח. במידה והיה כתוב בצורה ברורה שהאחריות היא חלקית הייתי מגיע באותו יום לת"א וחוסך 570 ש"ח אך לא ב netaction ולא ב MDK אין שום איזכור לכך שיש הגבלות על האחריות. ( דרך אגב הם יכולים להיות בטוחים שהתאריכים שאני כותב הם נכונים כי המצלמה פשוט שבכה חיים והקלטת עדיין בפנים מסוף פברואר )
הגעתי עד לאלינור שהיא אחראית קשרי לקוחות ב MDK ( אחריה הייתי צריך לרדוף שבוע כי היא מאוד עסוקה ולא טרחה לחזור אלי למרות שהבטיחו לי כל יום שהיא תחזור אלי ) והיא כמובן טוענת שכך נהוג לכתוב אחרויות ושהבעייה שלי.
אני לא מבין למה חברה כמו MDK לא מבינה שהשם שלה תלוי בשירות שהיא נותנת, אני כבר שלחתי מייל תלונה ל JVC בתקווה שהם יורידו את MDK מהעץ שהם טיפסו עליו.
חוצ-מזה- כנראה כדאי מאוד לעבוד כטכנאי ב MDK - לקבל 570 ש"ח על החלפת חלק במצלמה זה לא רע בכל קנה מידה - לכן בגלל זה הם לא נותנים אחריות במעבדות אחרות.
כפי שאני רואה באתר אני לא הראשון וכנראה לא האחרון שנופל ההטעייה הזו - למרות שאלינור משירות הלקוחות "אף פעם לא שמעה על מקרה דומה"
בזבוז זמן ועצבים סוג הנזק :
תיקון המצלמה ללא חיוב ושינוי ההטעיה המתמשכת באתרי פתרון נדרש :

MDK תל-אביב שירות לקוחות

, תגובה:
אלינור הילל מנהלת שרות שם ותפקיד:
שלום רב


מברור שביצעתי מול הלקוח , ומתלונת הלקוח עולה כי הלקוח רכש מצלמה מסוג jvc דגם gr-dx37e
חשבונית מס' 25625 בתאריך – 20/02/2005
הלקוח קיבל תעודת אחריות המסופקת עם המצלמה ביום קנייתו, הכוללת שנה אחריות מקיפה ועוד שנתיים אחריות מוגבלת לחלקים כפי המצוין בתעודת האחריות בסעיף מספר 1 ו2.
וכפי שצוין ללקוח כאשר רכש באינטרנט ובמכירה מצוין שאחריות בכפוף לתעודת אחריות המסופקת.
הלקוח מסר את המצלמה לתיקון בתאריך – 05/04/2006, טופס תיקון מס'-103798.
המצלמה נמסרה לתיקון, כשנה וחודשיים מיום הקניה,
הנזק שהתגלה ccd לא תקין.
הלקוח קיבל הצעת מחיר לתיקון. אחראי שרות המעבדה הסביר ללקוח שחלפו חודשיים מתום שנת האחריות המקיפה.ולפנים משורת הדין היה רצון טוב לרצות את הלקוח, משלא צלח פניתי אני אלינור הילל מנהלת שרות הלקוחות ללקוח בניסיון נוסף לאחר שקיבלתי אישור חריג לתת הנחה מיוחדת ללקוח.
מר קרוגן טוען שהוא הוטעה ע"י הפרסום של החברה בקשר לתעודת האחריות אשר אנחנו מספקים, כידוע ומקובל כל חברה רשאית לקבוע את תנאי האחריות, Mdk כחברה ותיקה ומנוסה בתחום הצילום, מספקת במעמד הרכישה תעודת אחריות מפורטת , כאשר בתעודת אחריות אשר מסופקת לכל לקוח ללא יוצא מן הכלל, מפורט בצורה ברורה את תנאי האחריות, נעשתה ללקוח הנחה משמעותית, פעלנו בהתאם למקובל ובהתאם לתעודת אחריות אשר קיבל הלקוח, כמו כן, אנחנו נשמח להמשיך ולשרת את הלקוח כמו את כל לקוחותינו בכל דבר שניתן לבוא לקראתו.


לסיכום:
אבקש לא לפרסם את התלונה שאינה מוצדקת לטענתנו , במידה והחלטתם לפרסם את התלונה, אבקש לצרף את תגובתנו בצמוד לתלונת הלקוח במלואה
תגובה:
נשמח להמשיך ולשרת את הלקוח כמו את כל לקוחותינו בכל דבר שניתן לבוא לקראתו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה