פרטי התלונה

תלונות גבעתיים

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבון מופקע בגין צריכת מים משותפת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏11 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
גבעתיים כתובת:
מי גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 8.8.2011 קיבלנו מכתב מתאגיד מי גבעתיים לועד הבניין על צריכה חריגה במד מים ראשי צריכה של 683 מ"ק, לאחר כמה ימים הבניין שלידנו קיבל מכתב דומה
לאחר בדיקה מקיפה שלנו, שלחנו מכתב תלונה לבירור הסכום הגבוה שדיירי הבניין צריכים לשלם. בדקנו אחרונית והצריכה המשותפת גדלה פי 7, עד היום לא קיבלנו תשובה מתאגיד מי גבעתיים, בינתיים קיבלו כל השכנים לשלם את החשבון המופקע.
אנו מרגישים שאנו עומדים מול גוף גדול שגורם לנו פשוט להתייאש,אינספור טלפונים.
אני נציגת הדיירים ואנו לא מוכנים לשלם את הסכום הזה בנוסף ציינתי בפניה שידוע לי על נזילה ענקית שהייתה ליד בית שז"ר בגבעתיים בדיוק באותה תקופה של החודשים שחוייבנו בגינן והפחד שלנו שבגלל לחץ המים הגדול בנזילה יש מצב שכל השעונים עבדו במקביל. אודה לטיפולכם המהיר בבדיקה,בנוסף פניתי היום תאריך 25.8 למי גבעתיים בבקשה להחליף את השיבר שקשור לעירייה בחצר שלנו,השיבר שצמוד למד המים הוא לא תקין כדי שהאיסטלטור יוכל להתקין על חזור כדי שנוודא בצורה מוחלטת שהמים בצריכה המשותפת הם של דיירי הבנין בלבד.
תודה לטיפולכם המהיר גלית נתן
עוגמת נפש , סוג הנזק :

גבעתיים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה