פרטי התלונה

תלונות משרד התחבורה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד התחבורהשעות פתיחה משרד התחבורה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום אגרת תעודת משיט נושא התלונה:
גולדהכט עדו שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
רשות הספנות והנמלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מצרף תכתובת שלי עם המשרד.
מהות תלונתי ותגובתם מובנת מהמצורף.

ב ינואר 2009 הוצאתי תעודת משיט 30 ושילמתי אגרה של 105 ₪ ל 5 שנים.
ביוני 2013 הוצאתי תעודת משיט 60 ונדרשתי לשלם שוב אגרה של 105 ₪ שלפי הכתוב בטופס אמורה לכסות את עלות התעודה ל 5 שנים.
החודש, נובמבר 2013, פחות מחצי שנה מאז התשלום האחרון, אני נדרש שוב לשלם אגרה לחידוש תוקף התעודה ל 5 שנים נוספות.
למה ?
גם אם אלו התקנות, הן אינן נכונות.
אבקש לבדוק את הנושא ולתקנו בהתאם.


עדו שלום,
ראשית ברכות על ההסמכה למשיט 60.
באשר לתשלום ובהתאם לתקנות, עם קבלת המסכה יש לשלם להוספת ההסמכה החדשה, כלומר התשלום עבור הוספת הסמכה ולא חידוש תוקף התעודה, שכן תוקף התעודה נשאר בעינו.


בברכת שיט בטוח ומהנה ,

אלמן ****
מרכז בכיר בקרה ומעקב
רשות הספנות והנמלים

*** שלום,

תודה על הברכות.

אני מניח שאתם פועלים לפי תקנות כאלה ואחרות.
התקנה לגבי תשלום אגרה זאת אינה תקינה לדעתי:
א. כתוב במפורש בטופס שהתשלום תקף ל 5 שנים.
ב. נוצר מצב אבסורדי שאדם שמוציא תעודת משיט מתקדמת יותר ממש בתום 5 שנים להוצאת הדרגה הקודמת, או לקראת תום התקופה, עלול לשלם עבור ההסמכה את מלוא האגרה עבור תקופה קצרה של כמה ימים (אלא אם כן איכשהו העניין יחמוק בין הזמנים והוא יקבל חידוש רישיון עם עדכון דרגת משיט מעודכנת)

נראה לי שיש לבדוק את הנושא ותקנו בצורה כזאת או אחרת.

שבת שלום

עדו ******
כספי סוג הנזק :
שינוי תקנות והחסר כספי לכל הניזוקין מהמצב הקיים. פתרון נדרש :

משרד התחבורה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה