פרטי התלונה

תלונות משרד התחבורה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד התחבורהשעות פתיחה משרד התחבורה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משרד ממשלתי? נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הרצל 30, ראשון לציון כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
שמי בתאריך 01/12/2013 התייצבתי במשרד התחבורה שבראשון לציון על מנת לקבל את רשיוני. החל מרגע הכניסה לסניף, הרעש והצעקות צרמו לי.
התיישבתי באזור כסאות ההמתנה והמתנתי לתורי. לקח לי מספר דק' לשים לב שאין תורמט בסניף או שיכול להיות שיש אך איננו פעל. כמו יקי טוב המתנתי שאחת הפקידות תתפנה על מנת לשאול אותה כיצד אדע כשיגיע תורי, הפקידה החלה לנופף בידה במחווה עצבנית ואמרה לי "יאללה, יאללה שב, תגיד מה אתה צריך כבר" חזרתי על שאלתי והיא התעקשה לדעת מה אני צריך. בינתיים מאחוריי החלו להתערם מספר אנשים בטענה שהגעתי אחריהם, ובצדק. העניין היחיד הוא שלא התכוונתי להידחף בתור אלא להבין כיצד הוא עובד. הפקידה הפצירה בי בחוסר סבלנות שאומר לה מה אני צריך, האנשים בספסלי ההמתנה הגבירו את קולם ושמחה וצהלה רבה החלה במשרד.
בתגובה לחוסר השירותיות של הפקידה ופקעת העצבים של הממתינים התיישבתי במקום.
סוף טוב, הכל טוב רק שמשרד ממשלתי הרגיש לי יותר כמו אורווה בקיבוץ.
אשמח לשמוע את תגובתכם
עלבון סוג הנזק :

משרד התחבורה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה