פרטי התלונה

תלונות משרד התחבורה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד התחבורהשעות פתיחה משרד התחבורה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה בעקבות מתן דו"ח נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
עקב התנהגות מבקר שלמה אזולאי . מס' עובד 13
בתאריך 21.05.15 , נסעתי בקן מטרונית מס' 1
כאשר ירדתי בתחנה , במטרה להמשיך דרכי להמשך נסיעה בקו אגד
התבקשתי על ידי המבקר להציג כרטיס.
ברשותי חופשי חודשי שנטען ע"י אתר החברה - הסדר טעינה מרחוק
תיקפתי את הכרטיס ולא נשמע שום צפצוף שלא מאשר את הנסיעה.
המבקר התעקש לתת לי דו"ח למרות שהסברתי לו את העובדות שיש ברשותי חופשי חודשי , ושתיקפתי לפני שעליתי למטרונית

מבקרים לא צריכים להטריד נוסעים בזמן שבין הנסיעות, ולהציק להם, בשעות לחץ

ואם יש מקרים חריגים להקשיב להם
, ברצוני להתלונן אישית על המבקר הזה, לתת לו הערת משמעת ולגרום להפסקת עבודתו
על שלא יודע להתנהג לציבור כראוי , בנוסף שלא יודע לבדוק פרטים בסיסיים כמו חוזה הנסיעה שמצוי בכרטיס.
למרות שהתרעתי בפניו מספר פעמים כי תיקפתי את הכרטיס ולא היה צפצוף של העדר חוזה או חוסר נסיעות . הוא התעקש
לעכב אותי מנסיעה נוספת, גרם לי לאיחור לעבודה, ולהרגשה כללית רעה.
אין סיבה להתנהג לציבור הנוסעים בצורה כזאת, ולגרום להם לסערת רגשות .
תתביישו לכם שאלה המבקרים שאתם מעסיקים
שמתעללים בלקוחות , למרות בקשותיהם, בגלל חוסר ידע טכני בסיסי במכשירי הכרטיסים השונים שאתם הצבתם
עוגמת נפש סוג הנזק :

משרד התחבורה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה