פרטי התלונה

תלונות משרד התחבורה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד התחבורהשעות פתיחה משרד התחבורה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות טלפוני נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏09 ‏ספטמבר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרתי מטלפון מספר 072-264-4949
התקשרתי היום 9.9.2015 בשעה 12:20 לשירות לקוחות בבקשה לקבל הסבר איך אוכל לקבל אישור על תשלום אגרת רישוי עבור שנים קודמות.
ענתה לי נציגה בשם ורדה. מתחילת השיחה הנציגה דיברה בצורה לא יפה ובצורה בוטה.
ביקשתי ממנה להסביר לי לאט לאט וכי אני צריך להבין מה עליי לעשות בדיוק, הנציגה לא הייתה מוכנה לעזור ולא לענות. ביקשתי שתסביר לי איך דרך האתר אפשר להעביר את הבקשה. ואז כעסה ולא הייתה מוכנה להסביר והסבירה כי אין לה זמן בשבילי וכי יש עוד לקוחות מחכים על הקו. והעבירה אותי בלי לקבל אישור שלי. ואף אחד לא ענה לשיחה

--- שירות מזעזע---- שווה לבדוק התנהלות נציגים.
אני מעביר תלונה זו גם לתוכנית רדיו "יהיה בסדר"
לעשות תחקיר ובדיקה לנושא
עלבון סוג הנזק :

משרד התחבורה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה