פרטי התלונה

תלונות משרד התחבורה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד התחבורהשעות פתיחה משרד התחבורה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בשירות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
נתיבות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בעיה חמורה מאוד באיכות השירות הגרועה של חברת מוניות הגיבורים שמפעילה נתיבות, קו מנתיבות לירושלים העובר גם דרך שדרות, ביום א' המונית קבעה איתי ב-9 בצומת נווה אילן כהרגלי מדי שבוע ופשוט לא הגיע וכשהתקשרתי ענה שלא שם לב שהעלה הרבה אנשים ולא יכל להסתכן, והפסדתי לימודים אקדמיים בספיר בעקבות כך, יום אחרי הגיע אך לא היה מקום לשבת כיוון ששוב טעה למרות שהזמנתי מקום לילה קודם ועוד התקשרתי בכדי להזכיר לו, וישבתי על הרצפה הקרה ועוד כשהתלוננתי הנהג יוסי אוחיון איים להוריד אותי בצומת שמשון ואז העלה שם עוד אדם מבוגר מיותר והחל לשכנע נוסעים שיקומו למענו.ביום שלישי למחרת הזמנתי בחזרה מספיר לירושלים וטען שאני ברשימת רזרווה ואשב בלובי, לשאלתי מה זה הלובי, ענה הסדרן יורם-ברצפה ליד הנהג בשרפרף, כשעליתי לא היה שרפרף וישבתי על הרצפה עד שמישהו ירד, נקרה נוסף ב-19-11 כאשר לא הגיע ושוב הפסדתי לימודים וחיכיתי מעל 40 דק ורק כשהתקשרתי טען שהיתה בעיה, ולא היה לו טלפון למרות שכן יש להם פלאפונים ואני נוסעת קבועה כל ראשון שני ושלישי, הבעיה ממשיכה לקרות ולאנשים רבים, והם החברה היחידה שמפעילה קו זה מירושלים לשדרות ונתיבות כיון שאין גם חברת אוטובוסים לנסיעה זו ועל כן הם מנצלים זאת לטובתם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי נפשי כספי ותשלום עבור הנזק החמור פתרון נדרש :

משרד התחבורה שירות לקוחות

, תגובה:
שרון דוד - ראש ענף דוב שם ותפקיד:
יש להפנות תלונה מפורטת ביותר למפקח על התעבורה מחוז ירושלים, רחוב בנק ישראל 5, הקריה, ירושלים תגובה:
הבדיקה תעבור לאגף חקירות במשרד התחבורה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה