פרטי התלונה

תלונות משרד התחבורה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד התחבורהשעות פתיחה משרד התחבורה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קו 75 -לב המפרץ-קרית טבעון נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏23 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
מרכזית המפרץ-לב המפרץ כתובת:
אגד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאור פניות חוזרות ונשנות לאגד לגבי בעיתיות בקו זה ואי קבלת תגובה עניינית אני פונה למשרד התחבורה!
בתאריך23/1/07 בשעה 14:40הגעתי למרכזית המפרץ והמתנתי לקו 75 שאמור היה לצאת מתחנה זו ב15:05.ב15:10 כשהקו טרם הגיע ניגשתי למשרדי הנהגים שם דרך חלון קטן הצצתי למשרדו של הסדרן ושאלתי מדוע הקו לא יצא- הסדרן ענה שאין לו מושג והוא לא ידע בכלל שהקו לא יצא ושהוא בודק מה אפשר לעשות! מה אפשר לעשות?? אולי להוציא קוים בזמן ולהוציא אותם בכלל? כעבור מספר דקות פנו אל הסדרן עוד שתי נשים- הסדרן בתגובה סגר בזלזול את החלון והתעלם. בשעה15:23 הגיע הקו ורק לאור העובדה שפניתי לסדרן ויידעתי אותו על אי הגעתו הנהג אמר בתגובה שהוא אמורלעשות את קו 72 בעוד כמה דקות ועכשיו אין מי שיעשה קו 72!
ברצוני להוסיף כי זו לא פנייתי הראשונה לגבי קו 75! משום מה אגד חושבת שלא צריך לעשות את הקו הזה כפי שרשום בלוח הנסיעות. באתר "תלונה" מופיעה תלונה קודמת שלי על כך שהקו כלל לא הגיע באחד הימים ואגד ענתה לי בתגובה שאני פספסתי את הקו! מוזר מאוד, גם אני וגם כל מי שעלה לקו שאחריו פספס את האוטובוס? עד מתי אגד ימשיכו לזלזל באזרח הקטן??ממש חוצפה!
אני מבקש שהנושא יועבר לבדיקה מקיפה מול אגד ולא אסתפק בתשובה כמו זו של אגד " פספסת את האוטבוס" או שאגד עושה מאצים להעניק שירות מצויין ללקוחות.. כי ברור לי עכשיו שהם מזלזלים בי ובכל אדם אחר שממתין לאוטבוס שלא מגיע!
שקו 75 יהיה סדיר ולא מתי שאגד חפצה בכך! פתרון נדרש :

משרד התחבורה שירות לקוחות

, תגובה:
שרון דוד- ראש ענף דובר שם ותפקיד:
הגשת תלונה יש להפנות למפקח על התעבורה מחוז צפון
שדרות פל ים 15 א', בנין ב', קריית הממשלה חיפה
תגובה:
התלונה תבדק על ידי הגורמים הרלוונטיים במשרד התחבורה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה