פרטי התלונה

תלונות משרד התחבורה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד התחבורהשעות פתיחה משרד התחבורה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זמן הגעה של אוטובוס קן 601 נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏08 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אגד נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה7\8 ביום ראשון הגעתי לתחנה המרכזית בנתניה וחיכיתי ברציף של קו 601 בשעה 8:10. מאחר ואני עובדת באזור הרצליה- תל אביב ואני נוסעת מדי יום ביומו למקום עבודתי עם קו זה( 601) וחוזרת איתו.

באותו יום הנ"ל חיכיתי בתחנה לקו שאמור לצאת בשעה 8:30 בבוקר עם עוד בערך 12 איש, אך האוטובוס לא הגיע ואפילו לאחר כמה דקות, אלה לאחר רק 18 דקות.

בנוסף לאחור זה הנהג (שלאחר עליתי לאוטובוס גילתי שזה היה אוטובוס מאסף מת"א) אוסף ומוריד נוסעים בתחנות עירוניות ולא פעם קרה לי גם שנהגים שלכם נכנסים לאיקאה גם לפני השעה 9:00.

דבר נוסף שיש ברצוני לומר, באחד מימות של השבוע שעבר, חזרתי מעבודתי בשעה 19:00 חיכיתי בתחנה כי ידעתי שלפי הטפסים שקיבלתי במודיעין אמור להיות לי אוטובוס בערך בשעה 19:21 אבל שום אוטובוס לא הגיעה לאחר כה כמעט יותר מחצי שעה הגיעה אוטובוס ושאלתי את הנהג מה קרה שכל כך הרבה זמן חיכיתי בתחנה ולא הגיעה אוטובוס. הנהג אמר לי שהנהג שנסע בהלוך היה עייף והגיעה באיחור של 6 וחצי דקות אז הוא לא המשיך וביטל את הקו,
דבר כזה לא צריך ולא אמור לקראות בחברה גדולה כמו שלכםם!!!
תדאגו לעובדים שלכם!.
מקווה לתשובה מספיק מספקת ולא אני פונה עם זה הלאה למשרד התחבורה.

נ.ב
בגלל אותו איחור של כמעט 40 דקות לעבודה (כי כבר אין תחנה בגלילות ואני צריכה לעבור את הצומת ולקחת עוד אוטובוס ) קיבלתי נזיפה מהמנהל שלי ואף הזהרה.
אני בוחרת לנסוע בחברה שלכם ובשום תחבורה ציבורית אחרת שהיא (מונית, דן, נתיב אקספרס) אני נוסעת ביום בממוצע כה 5 נסיעות.

בברכה ומקווה לטיפול מידי והולם
צליל אליהו .
כספי, עוגמת נפש,עלבון ובזבוז זמן. סוג הנזק :

משרד התחבורה שירות לקוחות

, תגובה:
שרון דוד- ראש ענף דובר שם ותפקיד:
יש להפנות תלונה מסודרת למפקח על התעבורה- מחוז מרכז
רחוב המלאכה 8, תל אביב
תגובה:
התלונה תבדק פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה