פרטי התלונה

תלונות משרד התחבורה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד התחבורהשעות פתיחה משרד התחבורה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נהגי מוניות 'חאפרים' בנתב"ג נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
נמל התעופה בן גוריון - טרמינל 3. כתובת:
תיאור הבעיה:
טרמינל 3 הינו מרשים בכל קנה מידה ומזכיר טרמינלים מפוארים בחו"ל. מדוע, אם כך, כשמגיעים לישראל מחו"ל, נתקלים בנהגי מוניות 'חאפרים' האורבים ללקוחות ביציאה מאולם מקבלי הפנים? תופעה מכוערת זו - הקיימת במדינות נכשלות בעולם השלישי - חייבת להיעלם מייד!!!
עגמת נפש סוג הנזק :
לאכוף את החוק, לקנוס את החאפרים ולגרש אותם מהשדה. פתרון נדרש :

משרד התחבורה שירות לקוחות

, תגובה:
עוזרת דובר שם ותפקיד:
בנמל התעופה בן גוריון קיימים קווי שירות במוניות, אשר ניתנו להם רשיונות ממשרד התחבורה
קווים אלו אמורים לשרת את כלל הנוסעים המגיעים מחו"ל לתל אביב, ירושלים וחיפה.
כל זאת בנוסף לקווי התחבורה הציבורית, הפועלים באזור.
תגובה:
באחריות הנהלת שדה התעופה לפקח על תנועת המוניות באזור הכניסה/יציאה מאולם הנוסעים
וחובתן של המוניות לפעול בהתאם להנחיות הנהלת נתב"ג

נהג מונית אשר יפעל בניגוד לתנאי המקום, יקנס והנהג יובא לדין משמעתי
ישנם אף מקרים בהם הנהלת נתב"ג רואה לנכון לשלוח את התלונה להמשך טיפול במשרד התחבורה
ושם אנו דואגים לפתוח בחקירה

בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה