פרטי התלונה

תלונות משרד התחבורה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד התחבורהשעות פתיחה משרד התחבורה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין קול ואין עונה במשרד התחבורה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏23 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
026663113 ממונה פניות הציבור סניף חברה:
תיאור הבעיה:
28.1.08
הנדון : אין עם מי לדבר - בקשה למשלוח תעודת זכאות חדשה לנסיעה בתחבורה ציבורית

בתי, המוכרת ע"י ביטוח לאומי כנכה, איבדה לפני מס' ימים את תעודת הזכאות לנסיעה מוזלת בתחבורה ציבורית , לכן -פנינו לביטוח לאומי , וקיבלנו מס' טלפון במשרד התחבורה לפנייה (ואף חיפשנו באינטרנט...) , אבל כבר כשבוע , בנסיונות רבים ובשעות מגוונות, כל הנסיונות להשיגם - עולים בתוהו . מדובר בטלפון : 03 5657183 , שתיאורטית נתב השיחות שלו מאפשר 2 אופציות :
א. השארת הודעה קולית עם פרטי הזכאי לתעודה , אך התקליט אומר תמיד: " לא ניתן כעת להשאיר הודעות..." .
ב. מענה אנושי - אבל אין מענה , אין קול ואין עונה, וזה בסופו של דבר מחזיר להודעה המוקלטת , וחוזר חלילה .
באינטרנט מצאתי גם מס' פקס , ושלחתי אליהם את פרטי הבקשה , אבל סביר להניח , שהיות שאין שם "מענה אנושי טלפוני" , אין גם "מטפל אנושי" בפקסים .

החל מיום חמישי , ה-24.1.08 , פניתי בנדון טלפונית, בדוא"ל ובפקסים גם לממונה על פניות הציבור בנושא תחבורה ציבורית , מר אבישי דרורי, 02-6663113 , וראה זה פלא , גם משם אין קול ואין עונה !

לסיכום , אין אפשרות לגישה, פנייה או תקשורת עם משרד התחבורה , ובזבוז הזמן , בזבוז הכסף על טלפונים , ועוגמת הנפש על כך ש"אין עם מי לדבר" -זועקים לשמיים!
תודה על הטיפול !





























































































































בזבוז זמן וכסף על טלפונים עקרים סוג הנזק :
לעורר את משרד התחבורה למענה וטיפול בבקשות מעתה ועד עולם פתרון נדרש :

משרד התחבורה שירות לקוחות

, תגובה:
שרון דוד- ראש ענף דובר שם ותפקיד:
ראשית אנו מצרים על המצב אליו נקלעה המלינה. הדבר אינו מקובל עלינו ותלונתה מצריכה בדיקה. תגובה:
הנושא הועבר לטיפול אגף תחבורה ציבורית במשרדנו והנושא יטופל מיידית!
המידע נמסר ישירות למלינה על ידי באמצעות הטלפון.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה