פרטי התלונה

תלונות משרד התחבורה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד התחבורהשעות פתיחה משרד התחבורה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מבחנים מעשיים נושא התלונה:
דוידי דוד שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
למה מחכים תלמידים לטסט-מבחן מעשי- 3 חדשים
בארהב מחכים יום
ובעולם עד שבוע
להזכירכם כשהמדינה טיפלה בטלפונים חיכו 10 שנים לטלפון
וכשהמבחן השנתי של הרכב היה בטיפול המדינה אנשים ישנו ברכב כדי שיצליחו למחרת להגיע לתור
העבירו הנושא לידיים פרטיות למען רווחת הציבור

משרד התחבורה שירות לקוחות

, תגובה:
שרון דוד- ראש ענף דובר שם ותפקיד:
זמן ההמתנה לטסטים התקצר לחודש עד חודש וחצי אולם בזמן האחרון נוצר מחסור בהקצאה של טסטים בעקבות פרישת מספר בוחני רישוי ("טסטרים").

אנו עושים מאמצים לגייס בוחנים נוספים במקום אלה שפרשו וממתינים לקבלת אישור ממשרד האוצר ונציבות שירות המדינה להעסקת הבוחנים.

בנוסף לכך החל משרדנו להעסיק קרוב ל- 100 בוחנים בימי שישי וזאת לאחר שמשרד האוצר אישר את העסקתם בימי שישי.

תגובה:
יצויין כי עם העברתם של מבחני התיאוריה לזכיינים פרטיים צפויים להתפנות בוחנים נוספים המפקחים כיום על ביצוע המבחנים – דבר שיקצר מהותית את זמן ההמתנה לטסטים.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה