פרטי התלונה

תלונות משרד התחבורה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד התחבורהשעות פתיחה משרד התחבורה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי ואיטי בתלונה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
הגשתי תלונה למשרד התחבורה עוד בתאריך 24/12/06 נגד חב' "נתיב אקספרס": אוטובוס של החברה, קו מס' 729 יצא מחדרה לנתניה ולא עצר בתחנה שבה עמדתי.

מאז אותו תאריך קיבלתו תשובות שונות ומוזרות שהעניין בטיפול.

בתאריך 11/11/07 קיבלתי תשובה מצ. רוזנבליט, רכז תחבורה ציבורית במשרד התחבורה שתלונתי הועברה לבדיקת המשרד הראשי בירושלים.
בהמשך שוב קיבלתי תשובה מצ. רוזנבליט בתאריך 12/12/07 שמכתבי הועבר לבדיקת המשרד הראשי בירושלים.

נכון להיום, מאז תלונתי הראשונה שהוגשה בתאריך 24/12/06, לא זכיתי לקבלת תשובה סופית. מדובר בלמעלה משנה ורבע!
עלבון סוג הנזק :
תשובה מיידית והסבר לפשר הטיפול הלקוי והאיטי פתרון נדרש :

משרד התחבורה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה