|
|
|
|
|
|
טיפול לקוי ואיטי בתלונה |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הגשתי תלונה למשרד התחבורה עוד בתאריך 24/12/06 נגד חב' "נתיב אקספרס": אוטובוס של החברה, קו מס' 729 יצא מחדרה לנתניה ולא עצר בתחנה שבה עמדתי.
מאז אותו תאריך קיבלתו תשובות שונות ומוזרות שהעניין בטיפול.
בתאריך 11/11/07 קיבלתי תשובה מצ. רוזנבליט, רכז תחבורה ציבורית במשרד התחבורה שתלונתי הועברה לבדיקת המשרד הראשי בירושלים.
בהמשך שוב קיבלתי תשובה מצ. רוזנבליט בתאריך 12/12/07 שמכתבי הועבר לבדיקת המשרד הראשי בירושלים.
נכון להיום, מאז תלונתי הראשונה שהוגשה בתאריך 24/12/06, לא זכיתי לקבלת תשובה סופית. מדובר בלמעלה משנה ורבע!
|
עלבון |
סוג הנזק : |
תשובה מיידית והסבר לפשר הטיפול הלקוי והאיטי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
משרד התחבורה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|