פרטי התלונה

תלונות משרד התחבורה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד התחבורהשעות פתיחה משרד התחבורה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אגד-אוטובוס נתקע,בלי החזר כספי,בזבוז זמן ועיקוב נוראי לאוטובוס חלופי. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
"אגד"תחנה מרכזית ירושלים קומה 3 כתובת:
אגד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום, ה13 לאפריל 2008.
עליתי על אוטובוס קו 440 מתחנה מרכזית ירושלים אל מצפה אשתמוע(ליד שמעה) בשעה 15:00.
מספר אוטובוס: 86-942-01.
נהג האוטובוס עצר לאחר כ-7 דק' נסיעה לערך בתחנת אוטובוסים מרכזית אחרי קניון מלחה.
לאחר כ-10 דק' המשיך הנהג ועצר שניר רמזורים לפני צומת גילה.
בינתיים חיכינו עוד כ-20 דק' עד שנהג האוטובוס קם בהכרזה:האוטובוס תקוע, תוכלו להגיע לקרית-ארבע באוטובוס שהגיע עכשיו{אוטובוס (כנראה קו 160) עצר לידינו}.
כשניגשה אישה אל הנהג וביקשה החזר כספי, סרב הנהג.
אני מציע לכם שתיגשו לצומת גילה תפסו טרמפים או שתחכו כאן לאוטובוס חלופי שאני לא יודע מתי הוא יגיע, אמר הנהג.
החלטתי לחכות.
לאחר כ20 דק' הגיע אוטובוס חלופי,(בינתיים הגיע העיקוב לכ-50 דק' בעוד אני ממהר) ומי שנשאר(בערך כ-10 עד 12 חיילים ועוד שני אזרחים מלבדי) עלה על האוטובוס.
לא רק שנהג האוטובוס עקף בקו לבן מספר פעמים גם המזגן לא עבד.
מספר אוטובוס חלופי: 88-093-01.
כך רק שלא הגעתי במהירות גם בטיחות לא הייתה(בואו נדלג על המדבקה התלויה מעל ראשו של הנהג שבה כתוב:"חובה על הנוסעים לחגור חגורת בטיחות" הקטע הוא שאין חגורה כזאת...).
בנוסף,גם בזבוז זמני ואיחורי למקום אליו הייתי צריך להגיע (איחור של שעה לערך).
נוצר מצב לא נעים במחינתי בנוגע לעיניין.עוד דבר בנוגע לקו האוטובוס 440.
המחירים לא קבועים!!!לדוגמא: ב-20/12/07 מחיר (קוד 20) הנסיעה עלה לי 16.00 ש"ח.
ב-01/01/08 מחיר (קוד 18) הנסיעה עלה לי 14.30 ש"ח.(באר שבע-ירושלים).
ב-02/01/08 עלינו שני אנשים ושילמנו ביחד מחיר (קוד 19) של 30.00 ש"ח.(באר- שבע-ירושלים).
ב-06/01/08 (באר-שבע-ירושלים) וב-09/01/08 (ירושלים-באר-שבע) מחיר (קוד 18) 14.30 ש"ח.
ב-13/04/08 מחיר (קוד 20) הנסיעה עלה לי 16.30 ש"ח.(ירושלים-באר-שבע)
ב14/04/08 מחיר (קוד 18) הנסיעה עלה לי 14.30 ש"ח(באר-שבע-ירושלים).
ברשותי כל הקבלות שצויינו לתאריכים הללו.
לא הגיוני שאיני יכול לסמוך על השירות,הזמנים וכו'..אלא גם על המחיר שאינו קבוע.
ובנוסף לכל עוגמת הנפש שנגרמה פה הנהג עושה פרצופים ואומר: זה המחירון-זה מה יש.
נמאס מאגד ומהשירות הזוועתי של אגד!
אני דורש התייחסות למכתב זה, התנצלות ופיצוי כספי הולם.
ועוד דבר קטן, בתאריך ה29/01/08 בתחנה מרכזית ירושלים, הגיע במהירות שלא מתקבלת על הדעת קו 6 שנסע מספגת זאב-מזרח לקניון מלחה.
מספר אוטובוס:83-525-01 מספר אישי של הנהג: 21287.
אותו נהג פיספס במילימטרים, ב-מ-י-ל-מ-ט-ר-י-ם-!-!-! אישה צעירה שרגליה היו על הכביש אך היא היתה צמודה למדרכה.
אם אותו נהג היה פוגע באותה אישי היה הורג אותה בנקל.
לטיפולכם.
אני פונה פה ודורש בשם כל באי קו 440 (ביניהם תושבי קרית ארבע,נהגים אחרים של אותו קו ותושבי היישובים הסמוכים וחיילים) להחליף במיידי את כל האוטובוסים הנושאים את המספר 440.אוטובוס גרוטאה אינו מתאים לחברה בעלת אמצעים כמו "אגד".
ברצוני להביע דעה ותלונה על קבלת שירות מחברת "אגד" במכתב זה.

בכבוד רב, אוריה כהן.
העתקים:
"משרד התחבורה"
"אגד"
עוגמת נפש,בזבוז זמן, כספי סוג הנזק :
החלפת אוטובוסים(קו 440)התנצלות ופיצוי כספי. פתרון נדרש :

משרד התחבורה שירות לקוחות

, תגובה:
שרון דוד- ראש ענף דובר שם ותפקיד:
תלונות מסוג זה יש להעביר לטיפול המפקח על התעבורה מחוז י-ם והדרום, רחוב בנק ישראל 5, הקריה ירושלים. תגובה:
הנושא יטופל בקפידה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה