פרטי התלונה

תלונות משרד התחבורה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד התחבורהשעות פתיחה משרד התחבורה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נסיעה מירושלים לצפת נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון 19.10.08 נסענו אני בעלי וארבעת ילדינו באוטובוס של חברת אגד בקו 982 הנוסע מירושלים לצפת. עלינו ברחוב שרי ישראל בשעה 19.30 לאוטובוס מלא אנשים אני והתינוק ישבנו על כסא ילד נוסף על ידי ובעלי עם שני ילדים קטנים נאלצו לעמוד כל הדרך לצפת על אף ששילמו מחיר מלא!!! בעלי סובל מדלקת פרקים הנקראת בלועזית גאוט כל עמידה רצופה כזו פשוט מזיקה לו וזה נזק חמור מאד!!!
25!!! איש עמדו בנסיעה הזו חלקם ובתוכם אני התקשרנו למוקד אגד ושם נאמר לנו שאין מה לעשות!!???
אני מאד כועסת על כך ואני חושבת שחוץ מהסבר על מה שקרה והתנצלות מהחברה הגדולה בישראל! אני מתכוונת לדרוש גם פיצויים על הנזק שנגרם לנו! זה לא יתכן שבן אדם ששילם על נסיעה ממיטב כספו יעמוד 4 שעות!!!

משרד התחבורה שירות לקוחות

, תגובה:
שרון דוד- ראש ענף דובר שם ותפקיד:
על פי תקנות התעבורה מותר להעלות לאוטובוס בנסיעה בינעירונית עד 10 נוסעים בעמידה. אם נפעיל שיקול דעת, סביר להניח כי הנהג דווקא עשה חסד עם האנשים ולא רצה להשאירם בירושלים בשעה זו של היום. יותר מכך, אני מניחה שמדובר באוטובוס האחרון...כך שדווקא הייתי מציעה שבמקום לקטר על הנושא, יש לראות את "הטוב" בהתנהגות הנהג. תגובה:
בכל מקרה, הנהג לא פעל על פי התקנות ולכן ניתן להגיש תלונה למפקח על התעבורה מחוז ירושלים- רחוב בנק ישראל 5, הקריה ירושלים.
משרד התחבורה יבדוק את התלונה ויזמן את המלינים להעיד על המקרה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה