פרטי התלונה

תלונות משרד התחבורה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד התחבורהשעות פתיחה משרד התחבורה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ליקוי חמור נושא התלונה:
‏יום שישי ‏02 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קבלתי בדאר טופס חידוש רישוי הרכב לשנה הקרובה קרי - טסט לרכב. בטופס מוצהר כי ניתן לשלם דרך האיטרנט ולקבל אישור בדאר על תשלום תוך שבועיים ורק אז לגשת למכון רישוי ולבצע הבדיקה המיוחלת .תוקף הרישוי הנוכחי פג ב- 30/10/05 . מתאריך 02/09/05 ועד 25/10/05 לא קיבלתי עדין את האישור ממשרד הרישוי וזאת למרות שהתקשרתי כ- 4 פעמים והתרעתי שוב ושוב . הפקידה מעבר לקו ענתה בזריזות ובנעימות והבטיחה לי שתתן הנחיה מיידית למשלוח האישור כיוון ומופיע על גבי המחשב ששילמתי והכל תקין ואין מה לדאוג האישור בדרך. נאמר לי שאני יכול לגשת למשרד הרישוי הקרוב אלי והם יחתמו אך ראשית אני עובד ושנית מה הטעם בשרות האינטרנטי אם אני צריך לגשת בסופו של דבר למשרד הרישוי באותה מידה יכולתי לגשת לסניף בנק הדאר לעמוד בתור ולשלם ובכך לגמור את העניין .
נאלצתי לקחת חופש מהעבודה (בחול המועד סוכות משרד הרישוי סגור) על מנת ללכת למשרד הרישוי ולסגור הנושא בעצמי .הרעיון והנכונות של משרד הרישוי היא מבורכת אבל הביצוע לוקה בחסר ! פשוט אין ביצוע. אין הסבר מדוע לאחר חודשיים עדין לא קבלתי אישור לתשלום .
עוגמת נפש סוג הנזק :
פשוט ליישם את מה שהם יזמו ! פתרון נדרש :

משרד התחבורה שירות לקוחות

, תגובה:
עוזרת דובר משרד התחבור שם ותפקיד:
התלונה כבר נענתה תגובה:
התלונה כבר נענתה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה