פרטי התלונה

תלונות משרד התחבורה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד התחבורהשעות פתיחה משרד התחבורה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע על נקודות שנצברו נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה התקשרתי לטלפון *5678 כי נמסר לי ששם אוכל לקבל מידע על כמות הנקודות שצברתי. בקשו את מספר הרשיון שלי וכתובתי והבטיחו לי לשלוח את התשובה הביתה. עברו כחדשיים,מאחר ולא נעניתי - שוב התקשרתי. מסרתי מספר רשיון וכתובת, הבטיחו לשלוח התשובה.שוב עבר זמן ולא נעניתי. שוב התקשרתי מסרתי הפרטים והתלוננתי שטרם נעניתי. יעצו לי לפנות למשרד הרישוי הקרוב ושם אוכל לקבל הפרטים, באם גם הפעם לא אענה. לא נעניתי. נסעתי למשרד הרישוי ושם קבלתי הפרטים.
צר לי, אך זה אינו שירות. שלש פעמים לפנות ולא לקבל תשובה. לגשת למשרד הרישוי אני יודע לבד, נראה לי כי שירות טלפוני נועד למנוע נסיעה מיותרת זו

משרד התחבורה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה