פרטי התלונה

תלונות משרד התחבורה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד התחבורהשעות פתיחה משרד התחבורה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רישוי רכה לתושה חוזר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
כתושב חוזר רציתי להמיר את הרשיון הזר שלי לרשיון ישראלי
למדתי את הפרוצדורה באתר האנטרנט של משרד הרשוי, לצורך העניין הייתי צריך להציג תעודת תושב חוזר, רשיון זר תקף 6 חודשים,ואישור בדיקה רפואית
כמו כן התקשרתי למוקד הטלפוני של משרד הרשוי לאמת את הפרטים ושם נאמר לי שאנו צריכים להגיע למשרד הרשוי בחולון. אנחנו גרים באזור חדרה.
הבעיה הרשונה שלי היא מדוע טיפול פשוט של אימות מסמכים וזהוי צריך להתבצע רק בחיפה או חולון ? למה לא במשרד הקרוב אלי ? למה לטרטר כל כך רחוק תושב חוזר דווקה בימים בהם הוא צריך להתמודד עם כל כך הרבה ביורוקרטיה?
עם כל הניירת הדרושה נסעתי ביחד עם זוגתי למשרד בחולון. לאחר כשעה המתנה נאמר לנו שאנחנו שייכים לחיפה.
מדוע יש חוסר תאום כזה בן המשרד למוקד הטלפוני והאינטרנט ? ובכל זאת אם כבר הגענו על סמך מידע שגוי למה אי אפשר לטפל בנו בחולון?
אז נסענו לאחר מספר ימים לחיפה. לאחר המתנה קצרה יחסית התברר לנו שהרשיון הזר צריך רצף של לפחות שנתיים ולא 6 חודשים כמו שנאמר לנו במוקד הטלפוני. בגלל שהרשיון שלי חודש לפני פחות משנתיים לא קבלתי שרות. לאשתי במקרה כן היה את הישן ולכן היא קבלה את הרשיון שלה
שוב מדוע חוסר התאום ? מדוע האזרח הקטן צריך לשלם על טעויות משרד הרשוי ? ומדוע פקידת המשרד מגלה חוסר הבנה מוחלט למקרה כל כך ברור?
שבנו הבייתה על סף יאוש. פניתי למשרד הרשוי הקליפורני לקבל פירוט של עברי כנהג. לאחר מספר חודשים הגיע המסמך ובנתיים גם הרשיון שלי קיבל וותק של שנתיים. מצויד בהוכחה כפולה להיותי נהג וותיק נסעתי שוב לחיפה. ושוב אותה פקידה ואותה אטימות. המסמך הקליפורני לא מפורט מספיק. וגם למדתי שרצף רשיון מודדים עד היום בו שבנו ארצה !!?? ברוב ייאושי פניתי למנהלת המשרד שקראה לאותה פקידה כדי שזו תסביר לי מה אני צריך להביא. עזבתי את המקום בידיעה שרשיון אני לא אקבל בדרך זו. בעניי הייתה זו התעללות לשם ההתעללות מסיבה כלשהיא לא ברורה. אני לא הרמתי קול ולא כעסתי.
ושוב ומדוע פקידת המשרד וגם מנהלת המשרד מגלים חוסר הבנה מוחלט למקרה כל כך פשוט?
התקשרתי שוב למוקד הטלפוני ושוב נאמר לי שאני שייך לחולון ולא לחיפה כמו כן וידא איש המוקד שרצף רשיון צריך להיות חצי שנה ולא שנתיים. כחצי שנה עברה ועניין חוסר התאום לא טופל. שבתי למשרד עם אותם המסמכים ישר למנהלת המשרד שהפעם הובילה אותי לפקידה אחרת. המסמך הקליפורני כן עבד עכשיו ותוך שלוש דקות יצאתי עם רשיון
למה צריך היה לטרטר אותי ארבע פעמים כל כך רחוק? מי הולך לפצות אותי על אובדן ימי עבודה? למה המרת רשיון פשוטה עולה קרוב ל 2000 שח במקום 400 שח?
כספי סוג הנזק :
שינוי נהלים פתרון נדרש :

משרד התחבורה שירות לקוחות

, תגובה:
שרון דוד- ראש ענף דובר שם ותפקיד:
התלונה הועברה לפניות הציבור באגף הרישוי לצורך בדיקה. תגובה:
המלין יקבל תשובה ישירה מהנהלת אגף הרישוי במשרד התחבורה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה