פרטי התלונה

תלונות משרד התחבורה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד התחבורהשעות פתיחה משרד התחבורה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
1. התנהלות רשלנית, מזלזלת ובלתי שירותית של המוקד לרענון נהיגה 2. התעלמות וחוסר נכונות לפתור בעיות מצד מנהלת המוקד, ורד נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הנני כותבת בשם בני, איתי לנדסברג, תז 301715520. איתי נדרש לעבור קורס רענון נהיגה בחלוף חמש שנים מקבלת רשיונו. הוא השלים שניים מתוך שלושה מפגשים. בשלישי חלה והביא אסמכתא רפואית על דבר מחלתו. נקבע לו תאריך להשלמה של מפגש שלישי ב-16/10/12. נאמר לו לאשר השתתפותו עם תחילת הקורס וכך עשה. משהגיע ב-16/10/12 לשיעור ההשלמה נאסר עליו להשתתף בשיעור בתואנה שאינו רשום. המוקדן אלכס במוקד לרענון נהיגה טען שאיתי אכן אינו רשום (למרות שוודא יומיים לפני כן שנרשם). זמן מה לאחר מכן, דברנו עם מוקדן אחר בשם יקיר שטען שאיתי כן רשום למפגש, למרות זאת, בשיחה עם מוקדנית שלישית בשם נטלי נטען ש"לפי הנהלים איתי אינו יכול להכנס לשיעור". מאחר שתוקף רשיונו של איתי פג בעוד מספר ימים בקשנו פתרון ונאמר לנו ש"ילך למשרד התחבורה ויבקש הארכת רשיון". זאת למרות שכל הסאגה נבעה מבלגן ומצב בו "יד ימין לא יודעת מיד שמאל" במוקד, ללא כל אשמה מצד איתי. זאת גם למרות שהסברנו שמדובר בסטודנט למשפטים וראיית חשבון באונ' ת"א, שמתחיל ללמוד בעוד 5 ימים ומערכת לימודיו עמוסה ביותר. בקשנו לדבר עם מנהלת המוקד ורד למחרת היום, נאמר לנו שורד אינה משוחחת עם הציבור. בקשנו להשאיר לה הודעה המפרטת את השתשלות העניינים במוקד עליו היא אחראית על מנת שתחזור אלינו-נאמר שבלתי אפשרי לעשות כן. כתבנו מייל מפורט לגברת ורד הנכבדה המפרט את הפרשה ומבקש ממנה שתחזור אלינו ותתייחס לתלונותינו-לא זכינו לכל תגובה. התקשרנו שוב למוקד-נאמר לנו שורד תחזור אלינו. לא דובים ולא יער. וכדי להוסיף שמן על המדורה-בצר לנו קבענו מועד חליפי להשלמת שיעור (ל-15/11/12, לאחר תפוגת תוקף הרשיון של איתי). הבוקר הסתבר כי איתי אינו רשום גם למועד זה. אם נסכם: המוקד לרענון נהיגה מתנהל באופן כאוטי ורשלני עם תודעת שירות לקויה ביותר, עם דבקות בנהלים רק כאשר הם חלים על הלקוח ותוך אדישות וזלזול בצרכיו של הציבור וזמנו משל היינו מדינת עולם רביעי. הגברת הנכבדה ורד, המנהלת, שאמורה להיות אחראית על התפקוד התקין של המקום מתעלמת מתלונות ומזלזלת בציבור משל היתה מורמת מעם. למרות שחשבנו שראינו הכל, התנהלות לקויה בסדר גודל כזה הצליחה להפתיע גם אותנו.
כספי, עוגמת נפש סוג הנזק :
1. קביעת מועד למפגש השלמה בימי ה' בערב או ו' בבוקר בו תכנית הלימודים תאפשר לאיתי להגיע וזאת במועד הקרוב ביותר לאור תפוגת תוקף רשיונו 2. הסבר והתנצלות מצד כל הנוגעים בדבר, על עוגמת הנפש, בזבוז הזמן ובזבוז כספו של סטודנט שנבעו מהתנהלות המוקד פתרון נדרש :

משרד התחבורה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה