|
|
|
|
|
|
מרכז מידע משותף לתחבורה ציבורית |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
כיום צריך לצור קשר עם 2-3 או יותר חברות תחבורה ציבורית בכדי לבצע השוואות ולתאם זמנים בין אמצעי תחבורה ציבורית שונים. מרכז מידע משותף היה פותר את הבעייה. אני יודע שאמורים לעבוד על מרכז שכזה... מה קורה עם זה? למה אנחנו צריכים להמשיך ולסבול?
|
הקמת האתר/מרכז... ויפה שעה אחת קודם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
משרד התחבורה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|