|
|
|
|
|
|
משרד קורסי רענון נהיגה פשוט לא עונים לטלפון במשך כל היום |
נושא התלונה: |
הרוש שלומי |
שם/כינוי: |
יום שני 31 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
רחוב הרכבים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אני מעוניין להרשם לקורס רענון נהיגה - מחויב להרשם.
מספרי הטלפון תמיד תפוסים ןכאשר סופסופ מצליחים לתפוס קו שאינו תפוס הטלפון לא נענה וכך במשך כל היום ( כבר יומיים ). פשוט לא יתכן שמישהו עונה לטלפונים שם. וכעת איך אני אמור להרשם לקורס ?
|
ליצור מענה קולי / להשיב לטלפונים של הפונים / הרשמה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
משרד התחבורה שירות לקוחות
, תגובה:
|
עוזרת דובר |
שם ותפקיד: |
החל מה- 1 בנובמבר ניתנת לכל אזרח שאמור לבצע קורס נהיגה מונעת, לבחור בין 3 זכיינות המפעילות את הקורסים
הללו. עד כה הופעלו הקורסים באופן בלעדי על ידי המכון הארצי לתחבורה
יתכן והמלין עדיין מנסה "לתפוס" את המכון הארצי לתחבורה שכבר אינו מפעיל את הקורסים הללו מאחר ושאר הזכייניות ניתנות להשגה בקלות ובמהירות
להלן פרטי הזכייניות והשעות בהן ניתן לקבוע קורסים:
|
תגובה: |
המכללה למנהל תפעיל מוקד שמספרו 1-800-262-777 בימים א'- ה' בין השעות 21:00 – 09:00 וביום ו' בין השעות 13:00 – 09:00, המועצה הלאומית למניעת תאונות: 1-800-215-215 בימים א' – ה', בין השעות 21:00 – 08:00 ביום ו' בין השעות 13:00 – 08:00, מכללת אפיק: 1-700-70-42-70 בימים א' – ה' בין השעות 21:00 – 09:00 וביום ו' בין השעות 13:00 – 08:00.
בברכה
|
פתרון: |
|
|
|