פרטי התלונה

תלונות בסט ביי

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות גרוע והטעיית צרכנים-זיוף נתונים טכניים מזגן ספקטרה SPG26 נושא התלונה:
זילברבוש אשר שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏01 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
היצירה 10 רמלה כתובת:
רמלה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
13.09.06
אל:אתר תלונה שלום!
מאת:אשר זילברבוש
הנושא:"מזגן לקירור העצבים"(הטעיית לקוחות וזיוף נתונים מזגן ספקטרה על ידי תדיראן אמפא ושירות גרוע של בסט ביי)
מספר הזמנה:85015280

1.בתאריך 01.08.06 רכשתי מזגן+התקנה מדגם ספקטרה דגם SPG26 בחנות בסט ביי סניף רמלה המזגן משווק על ידי תדיראן אמפא,אחד השיקולים העיקריים במזגן הוא צריכת החשמל וזה היה המאפיין המוביל שלי בזמן הרכישה.
2.באתר הרשמי של אמפא(מצורף דף האינטרנט)מופיע דירוג אנרגטי C,בחוברת השיווק בחנויות מופיע דירוג D.
3.המזגן הגיע אליי הביתה באיחור של שבועיים מעבר לזמן שסוכם עימי בעת הרכישה.
4.כשהגיע המזגן ופתחתי לעיין בחוברת המזגן נדהמתי לגלות כי ישנה מדבקת דירוג אנרגטי על המזגן והיא F
אגב בחוברת המוצר עצמו אין כל איזכור לנתוני המזגן כגון:כוח סוס צריכת חשמל וכו...
4.שוחחתי עם בסט ביי בבקשה לביטול העיסקה והם הפנו אותי לסוכן שיווק של תדיראן אמפא בשם אביב שסירב בתוקף להודות בעובדות המטעות ואפילו איים בתביעת שמה הטוב של תדיראן אמפא וניתק השיחה(השיחה מוקלטת),בסט ביי לא הסכימו לבטל את העסקה.
5.לאחר שיחות רבות עם שירות לקוחות בסט ביי(הדרה,רונן,קרין)הם שוחחו עם אמפא ואכן התגלתה הטעות והסכימו לבטל את העיסקה.
6.בסט ביי הציעו לי לשדרג למזגן טורנדו גדול יותר במחיר הנחה והסכמתי ואיך טעיתי בגדול,גם העסקה החדשה מתאריך 20.08.06 לא הגיע אליי המזגן השנילא הגיע במשך שלושה שבועות,לבסוף החלטתי לבטל גם עיסקה זו ולשים סוף לבדיחה.
7.את המזגן הראשון ספקטרה אספו מביתי רק בתאריך 08.09.06 לאחר שבארבעה מועדים שונים שתואמו איתי על ידי חברת הובלות הדקל המספקת שירות לבסט ביי אף אחד לא הופיע ולא טרח לעדכן שלא מגיעים.
8.אפילו פיצויי שהוצע לי בסך 200 ש"ח בתווי רשת בסט ביי לא הסכמתי לקבל רק רציתי להיפטר מהצרה הזו ולסיים עם הטירטורים.
9.לסיכום:משיחה שניהלתי עם תדיראן אמפא ובסט ביי ביקשתי שיבוצע תיקון לנתונים המטעים באתר האינטרנט ובחוברות השיווק למיטב ידיעתי התאריך היום 13.09.06 ועדיין לא בוצע שום תיקון והטעיית הלקוחות נמשכת,בנוסף חשוב לציין את השירות המשפיל שקיבלתי מבסט ביי.
נא לפרסם מידע זה למטרת הגנת הצרכן בישראל.



בתודה
אשר זילברבוש
כספי סוג הנזק :

בסט ביי שירות לקוחות

, תגובה:
רונן מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
אנו מתנצלים על המקרה החריג.
על פי בקשת הלקוח ההזמנה בוטלה.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה