פרטי התלונה

תלונות בסט ביי

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לבטל עיסקה ללא אריזת המוצר נושא התלונה:
‏שבת ‏07 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
גן שמואל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מסך למחשב, (1200 ש"ח) הילדים קרעו את האריזה, והתברר שהמוצר לקוי.
הוחלף המסך החדש בחדש, אך גם בחדש התגלתה תקלה דומה.
ביקשתי לבטל את העיסקה, אך בשירות הלקוחות מסרבים לבטל עיסקה ללא האריזה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול עיסקה פתרון נדרש :

בסט ביי שירות לקוחות

, תגובה:
רונן מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
ישראל שלום,הנתונים העובדתיים המופיעים בתלונתך הינם חלקיים וחלקם אף אינם נכונים,הגעת לסניף עם המסך ללא אריזות וטענת שהמסך לא תקין,לאחר פניה למחלקת השירות הוחלט לפנים משורת הדין להחליף לך את המוצר אחד באחד, אולם שלא בתום לב סירבת ונטשת את המסך בסניף,אנו חוזרים על הצעתנו להחליף את המסך אחד באחד.(בכל מקרה אין אנו אחראים על המסך שננטש בסניף) בברכה רונן קרן תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה