פרטי התלונה

תלונות בסט ביי

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מתחם גן שמואל כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחמישה חודשים רכשתי בחנות מכשיר DVD. המכשיר התקלקל לפני מספר ימים והבאתי אותו לתיקון, במסגרת האחריות אל החנות. גם המוכרת וגם מנהלת המשמרת לא עשו כל מאמץ, ולו הקל ביותר לפתור את הבעייה וענו לכל שאלותי ובקשותי בחוצפה רבה! הם נתנו לי להרגיש בפועל כי מהרגע שרכשתי את המוצר, התיקון הוא בעייה שלי לחלוטין והתעלמו לחלוטין מאחריותם הבסיסית. למרות בקשתי, הם אף לא טרחו להרים טלפון למעבדת השירות כדי לשאול האם הם (המעבדה) יכולים לאסוף את המוצר הפגום והסתפקו בהדפסת נייר ובו מעבדות השירות ברחבי הארץ. ונשאלת השאלה מדוע לקוח שקנה בכסף מלא את המוצר, ואותו מוצר התקלקל בתחום האחריות הבסיסית חייב לרוץ מאזור פרדס חנה ועד תל-אביב כדי לתקן אותו. ביחד עם זאת, תלונתי העיקרית היא על הפגנת הזילזול וחוסר האכפתיוית של עובדי החנות בבחינת: אנחנו מכרנו את המוצר - כל היתר בעייתך. זוהי תודעת שירות ברמה נמוכה ביותר השואפת לאפס. כף רגלי לא תדרוך עוד בחנות זו, למרות שבשנים האחרונות קניתי שם שורה של מוצרים בעשרות אלפי שקלים.
עלבון סוג הנזק :
התנצלות ולקיחת המוצר על חשבונם למעבדת תיקון. פתרון נדרש :

בסט ביי שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל מנהלת שירות לקוחו שם ותפקיד:
גיורא שלום,
בהמשך לשיחתנו הטלפונית מיום ה-10-11-05,
הובהר כי השרות למכשיר ה-DVD ניתן במעבדות השירות של היבואן בלבד, על פי הרשום בתעודת האחריות שצורפה למכשיר שרכשת.
כמו כן הובהר לך כי מעבדה כזו קיימת גם בנתניה, העיר הקרובה לביתך,
ולא רק בתל אביב כפי שציינת.
תגובה:
למרות האמור לעיל פנינו לנציג היבואן שנאות לפנים משורת הדין להחליף את מכשיר ה-DVD שרכשת בחדש.
אני מתנצלת באם נגרמה לך אי נעימות,
ומקווה לשוב ולראותך בין לקוחותינו גם בעתיד.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה