פרטי התלונה

תלונות בסט ביי

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחירת מוצר ששולם עליו לאחר נושא התלונה:
שחם אברהם שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏13 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
גן שמואל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך10 לנובמבר 2007 שילמנו את מלוא המחיר עבור מקררLG הזמנה
55046404 .ב-13 לינואר ביקשתי לקבלו ונאמר לי ע"י מנהל הסניף שאין במלאי.
איך יתכן שנמכר מוצר ששולם ע"י ?. איני מקבל את התשובה שיגיע בסוף החודש
אני דורש לקבלו מיד. והיה ואכן אין אני דורש פיצוי כספי בגובה 2000 ש"ח.
הערה: 5 מוצרים אחרים כן נשמרו עבורנו לאורך אותו זמן. בסניף היה מקום למקרר
את זה ראיתי שהוצאתי אותם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

בסט ביי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה