|
|
|
|
|
|
קבלת מוצר עם פגם בדלת וחוסר התייחסות |
נושא התלונה: |
יום שישי 30 מאי 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
עד הלום |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי 2 מקררים מסניף עד הלום מקררים במבצע עם פגמים קטנים בדפנות המקרר
כאשר קיבלתי את המקררים במקרר אחד היה דפיקה בדלת ובשניה היה מדבקה באמצע המקרר של בוש כאשר הורדנו את המדבקה גילנו שיש חור בדלת
פנינו לסניף והסניף טען שזה נדפק בהובלה אגב ההובלה שלהם .
הובטח לנו מס פעמים כי הדלת תוחלף ואף קבעו עימנו פעמיים אך לא הגיעו ולא טרחו להודיע מבדיקה לטענתם הדלת לא הגיעה פנינו גם למרכז השירות הכללי ואכן חזרו אלינו עם התחייבות כי נטופל בהקדם אך עד היום שום דבר לא קרה .
מפנים אותנו מאחד לשני טוענים בכל פעם שמנהל הסניף הוחלף ומזללים בנו ללא הרף.
ברצוני לציין כי בזמן הקניה נצמדו אלינו והראו עודף נחמדות שגולשת מהאוזניים .
כל מה שמעניין אותם זה המכירה
הזהרה : לכל המעוניין לקנות משם ראו הוזהרתם .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת הדלתות וכיום לאחר כל כך הרבה זמן אני דורשת פיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בסט ביי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|