פרטי התלונה

תלונות בסט ביי

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת תנור במועד-בגלל רשלנות וחוסר תאום של החברה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
טוליפמן 7 רשל"צ כתובת:
חיפה קניון חוצות המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1/6/09 רכשתי 2 מוצרים בבסט ביי חיפה קניון חוצות המפרץ מכונת כביסה ותנור אפיה. שילמתי במזומן נאמר לי שההספקה תוך 7 ימים, היום (10/6) טלפנו אליי חכיתי בבית וספקו לי את מכונת הכביסה בלבד, התקשרתי לסניף חייפה שוחחתי עם שחר -שביצע את העסקה -הוא הפנה אותי לטל' של שירות תיקונים (למרות שאינני מבין מה הקשר!) התקשרתי שוב לסניף חיפה במשך חצי שעה לא ענו לטלפון, התקשרתי לסניף המרכזי שטירטרו אותי מטלפון אחד למשנהו עד שהגעתי לאחראי ושם נכונה לי הפתעה, מסתבר שכלל לא העבירו את ההזמנה של התנור למרות ששילמתי עבורו במזומן באותה עסקה שביצעתי עם המכונה!! מס' הזמנה 90032290!!! איך ייתכן מצב כזה??? אני ממתינה 7 ימים למרות שיכולתי לרכוש בזמן קצר יותר ואח"כ מתברר שכלל לא העבירו את ההזמנה יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה!! החברה סיפרה לי סיפורים שהמוצרים הם לא מאותו ספק אנחנו גרים באיזור מרוחק -למרות שאני יודע שהמחדל כולו של בסט ביי!! הם פשוט לא דיווחו על ההזמנה- ולמה הם לא מספרים את הסיפורים הללו כאשר אנו מזמינים ומשלמים במזומן?? הפתרון שלהם לבעיה הוא שאחכה עוד 7 ימים בכדי שאקבל את התנור!
השירות של בסט ביי גרוע ביותר במיוחד בסניף חייפה, שלא טרחו כלל אפילו להתנצל! והעבירו אותו מטלפון לטלפון במשך שעות רבות!!! זאת הפעם האחרונה שארכוש מוצרי חשמל בבסט ביי!! מחכה לתגובתם בנידון
עלבון בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
הספקה מיידית של המוצר ופיצוי הולם!! פתרון נדרש :

בסט ביי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה