פרטי התלונה

תלונות בסט ביי

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תגובה למכתב מרונן מקרן היטאצי מ24-12-05 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רונן שלום, להזכירך תגובתך בכתב נדרשה על ידי פעמיים בשתי שיחות טלפון שונות, לבסוף למרות שלא רצית לכתוב (זו הרי התחייבות) התגברת על הססנותך ושלחת תגובה בכתב.
ולענייו:בשיחות טלפון קודמות נתבקשתם להסביר איך משתמשים בטלויזיה שימוש רשלני אך לא ידעתם להסביר זאת. כל אדם בר דעת הקורא את תגבתך מגחך: איך ניתן להשתמש בטלויזיה שימוש רשלני פרט לצפייה?
-לגבי תעודת האחראיות: אתה אומר כי טענתי אינה מקובלת אולם אינך מכחיש כי התעודה נדרשה על ידי מספר פעמים ולא סופקה אז כבר התקדמנו.
-לגבי הפיצוי: איך אתה יכול להציע מקרן משומש חלופי ולא חדש כדבריך למרות שכל יועצי בסט בי על כל מנהליה וטכנאי הטלויזיה (שכמובן לא הגיע לבדוק את התקלה אלא טלפן ובדק אותה דרך הטלפון) בסבבי השיחות הקודמים אמרו כי הדבר יכול לקרות לכל מקרן אחורי בלי שום קשר לזמן השימוש, האם לאחר יעוץ כה אחראי ובטוח מאנשים כה מביני עניין כמוכם היית מקבל הצעה כזאת?
-לגבי הערתך על הוצאות משפטיות למיניהם תרשה לי לא להתייחס.
-הייתי מציע לך לאכול את התבשיל אותו בישלתם ולקבל את הצעתי והיא: להחזיר לי את כספי במלואו ולקבל את המוצר שנמכר לי במרמה על ידכם בחזרה.
המוצר אותו מכרתם הגיע במבצע + די וי די מתנה אותו טרם קיבלתי למרות בקשתי בסניף. קיימת בידי הוכחה בכתב על כך!
בברכה, אוריאל חזן
כספי סוג הנזק :

בסט ביי שירות לקוחות

, תגובה:
רונן מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
אוריאל שלום,איננו רואים טעם להמשיך ולהגיב בסוגיה הנ"ל,תגובתנו נשארת בעינה
(ראה תגובתנו להתכתבות מתאריך 26.12.05 ).לגבי טענתך החדשה בדבר אי קבלת מכשיר DVD העניין נראה לנו מוזר שלאחר למעלה משנה אתה טוען לראשונה שלא קיבלת מכשיר זה,דבר שאינו עומד במבחן הזמן ומעיד על אי אמינות הטענה.לצערנו נכון לתאריך 03.01.06 לא הסכמת להצעתנו להחליף את המוצר שרכשת .בברכת שנה טובה
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה