פרטי התלונה

תלונות בסט ביי

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏11 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
טוליפמן 7 ראשל"צ כתובת:
געש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1) אנו לקוחות קבועים ברשת בסט ביי במשך מספר שנים. החלטנו לפני כחודש ימים לקנות טלויזיה כמתנה לחג היובל לקרובת המשפחה שלנו.

2) למרות הצעות אטרקטיביות יותר בחרנו בכל אופן להזמין ברשת בסט ביי עקב רכישות מוצלחות קודמות ושירות אדיב.

3) במהלך ביצוע עסקה שנעשתה בתאריך 11.03.11 על ידי אסף איפרגן שהציג את עצמו כמנהל סניף געש. הסברנו שאנו מתכוונים לקנות את המוצר כמתנה, וצריכים אותה מותקנת עד 18.03.11, נאמר לנו שהדבר אפשרי בהחלט. כמו כן דובר על אחריות של 7 שנים של ניופאן וזה מסביר את עלות המוצר הגבוהה יותר ממקומות אחרים. מעבר לזה ביוזמתו של אסף הובטח לנו שביום ראשון 13.03.11 בשעות הבוקר ייתן התרעה טלפונית על תאריך אספקה ותאריך התקנה.

4) למרות כל ההבטחות הללו שום דבר לא קרה, אפילו שאני יצרתי קשר גם ביום ראשון וגם ביום שני עם בקשה שאסף ייצור איתי קשר ולעדכן אותי על המועד האספקה.

5) שבוע שלם לאחר ביצוע עסקה התעסקתי בלארגן שאכן יתבצעו ההבטחות אשר ניתנו לי במהלך העסקה - טלפונים ביוזמתי (!) וגם פנייה בכתב ללשכת המנכ"ל שכעבור חודש ימים עדיין ללא מענה!

6) לאחר חודש ימים, קיבלנו תעודת אחריות מהיבואן והתברר שמדובר על אחריות 4 שנים בלבד ולא 7 כפי שהובטח במהלך ההזמנה!?

7) ניסיונות לפתור את הבעיה דרך מנהלת שירות לקוחות לא צלחו. בעיניי מדובר על בלבול מכוון של הלקוח במהלך ביצוע עסקה וכמו כן עבירת חוק הגנת הצרכן שמדגיש במפורט שכל לקוח זכאי לקבל מידע מלא על מוצר הנרכש.

אבקש את עזרת צוות האתר לפתור את הבעיה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת שנות אחריות על המוצר שהובטח בעת ביצוע העסקה פתרון נדרש :

בסט ביי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה