פרטי התלונה

תלונות בסט ביי

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כיריים חשמליות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני חג הפסח, הורי רכשו כריים חשמליות של חברת "אלקטרולוקס"
בחנות הובטח להם שזהו מוצר תלת פאזי.
כאשר הגיע המוצר ופתחנו אותו התברר שישנם רק שתי פאזות (דו פאזי) ולא שלוש כמו שהובטח.
(רק לציין שאני הנדסאי חשמל, בעל רישיון חשמלאי מוסמך).
כאשר הלכתי עם המוצר לחנות, נתנו לי לדבר עם מנהל אזורי, בשם יוסי שאמר לי:
"אל תדאג, אתה לא הראשון, תזמין מישהו מהחברה הוא יחבר לך תלת פאזי",
וכאשר שאלתי אותו אם הוא יחבר לי רק שתי פאזות, כי את זה גם אני יכול, נאמר לי שלא הוא מחבר תלת פאזי ואין לי מה לדאוג.
הזמנתי חשמלאי מהחברה של "מיני ליין", אך לא הייתי שקט וגם התקשרתי וביקשתי לדבר עם מישהו מיקצועי, שאמר לי שאין דבר כזה שמחברים רק שתי פאזות, הוא יחבר לי תלת פאזי, כאשר אמרתי לו שזה בלתי אפשרי, כי יש בכריים רק שתי פאזות, נוצר ויקוח בו הוא טען שאני לא מבין ושהשקע הוא תלת פאזי ובגלל זה קוראים לכריים , כריים תלת פאזיים וזה לא משנה כמה פאזות מחוברות לכריים.
כאשר הגיע החשמלאי להורי להתקין את הכיריים, כמה מפתיע, חיבר רק שתי פאזות ואף אמר שזהו כריים לא תלת פאזים אלא עם שתי פאזות בלבד.
הרגשתי מאוד פגוע ומרומה, ואני מאמין שכך גם מרמים עוד הרבה אנשים שלא מבינים בעניין, כמו שאמר לי המנהל האזורי "אתה לא הראשון".

בסט ביי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה