פרטי התלונה

תלונות בסט ביי

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת טלוויזיה במרמה פעמיים!! נושא התלונה:
טל שלם  אורן שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏14 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
טוליפמן 7 ראשל"צ כתובת:
קניון קריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום שמי אורן, ואני קניתי ב-5.12 טלוויזיה מסוג MAG LED 32" ב-1740 ש"ח. הטלוויזיה הגיע אליי במשלוח בתוספת של עוד 150 ש"ח. אך המוצר לא עובד כראוי. הזמנתי טכנאי וזה אמר לי שהמעבד של הטלוויזיה לא תואם למסך עצמו, ובכלל לא יכולתי לראות כמו שצריך. אחרי יומיים של וויכוחים שלי ושל אבא שלי איתם, הוחלט שאחליף את הטלוויזיה. כשהגעתי היום שוב לסניף נאמר לי שאבא שלי סגר איתם שאקבל את המוצר LEB32T3 LED "32, אבל בתוספת של עוד 450 ש"ח לא כולל משלוח של עוד 100 ש"ח. אני אמרתי למוכר שאני רוצה לראות איך הטלוויזיה עובדת, והוא אמר לי שהוא לא יכול להראות לי, והראה לי איך טלוויזיה ש"דומה לה" עובדת, וכששאלתי אותו אם אפשר לקנות מסך LCD במקום הוא אמר לי שכל המסכי LCD הם באותו המחיר בערך(מה שבכלל לא נכון כי כשבדקתי באינטרנט ישנם מסכים דומים שעולים בחנות זו בסביבות 1000-1500 ש"ח). בלית ברירה לקחתי את המוצר החדש במקום זה שהחזרתי, והוספתי עוד 450 ש"ח. איך אני יכול לדעת שהמוצר עובד כראוי, אם אפילו לא הראו לי איך הוא עובד, או איך הוא נראה???
לסיכום גם רימו אותי בפעם הראשונה כשהמעבד של הטלווזיה הראשונה לא תאם את המוצר, ורציתי להחליף את המוצר כי לא עבר אפילו שבוע מרגע הקנייה, וגם בפעם השנייה שנאמר לי שאבא שלי סיכם איתם על קניית המוצר השני ועל כך שהשאר המסכים בחנות הם אותם מחיר של המוצר השני, ובלית ברירה רכשתי את המוצר. אני מבקש החזר כספי על עוגמת הנפש, על השקרים והעמדת הפנים של שני המוכרים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי וביטול העסקה פתרון נדרש :

בסט ביי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה