|
|
|
|
|
|
מרמה |
נושא התלונה: |
גורי ליאת |
שם/כינוי: |
יום שני 19 דצמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
פלטין 3 ראשל"צ |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
התקשרה נציגה של קניה טובה ומכרה לי שואב אבק יבש רטוב של חברת פריזמה השווה 1800 ש"ח לפי דבריה, ועוד מתנה סט מצעים וכל זה בעלות של 1200 ש"ח בלבד. לאחא שהגיע המוצר נכנסתי לברר את מחירו כיוון שנראה לי שהמוצר זול יותר ממה שתואר לי טלפונית. התברר כי מוצר זה שווה לא יותר מ-400 ש"ח ועוד נמכר בהנחה של 40 אחוז באתאי האינטרנט ובחניות החשמל.
פניתי לחברה בכדי להחזיר המוצר ואכן לאחר שבוע של הודעות טלפוניות פנו אליי והחזרתי את המוצר, אך מנהלת השירות לקוחות לא חוזרת אליי בנושא ביטול דמי ביטול העיסקה והחזר עבור המשלוח בסך 50 ש"ח וזאת רק בגלל שרומתי בצורה כזו,שאם הפקידה הייתה דוברת אמת לגבי המוצר לא הייתי רוכשת אותו מלכתחילה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול העסקה ללא דמי ביטול , והחזר עבור המשלוח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בסט ביי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|