פרטי התלונה

תלונות בסט ביי

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה להחזרת מוצר בעקבות הטעיה + פגם במוצר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏14 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
פייר קניג 43 פנת התנופה י-ם כתובת:
בית קרסו תלפיות ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 8.6.12 קנינו מחב' בסט בי ברח התנופה12 ירושלים כיריים של גז 5 מבערים של חב ARISTON בסך 2350 ש"ח לאחר שעתיים של שימוש בשתיים מהמבערים נוצרו כתמים חומים על משטח הגז מסביב למבערים כל ניסיון להוריד את הכתם לא הצליח ונוצרו שריטות תעל משטח הנירוסטה
התקשרנו לחב "בסט בי " אלה שלחו נציג חברה שטען שיש צורך לנקות בחומר מיוחד ואסור לנקות עם סקוטשברייט את המשטח וטען שהסוכן מחנות בסטביי היו צריכים לעדכן אותי לגבי אופן השימוש והניקוי ברצוני להבהיר שבמידה והיו מעדכנים אותי באופן הניקוי עם חומר מיוחד לא הייתי קונה כיריים מסוג כזה
לאור האמור ביקשתי להחזיר את הכיריים
פניתי למנהל החנות ולאור זה שלא עדכנו אותי לגבי השימוש והטיפול בגז ואני מעוניינת להחזיר את הכיריים
מוצר בעלות של 2350 ש"ח לא לא אמורים להיות כתמים שחורים לאחר שעתיים
של הפעלה ולדעתי היתה פה הטעיה
ברצוני לציין שיש לי כיריים מתוצרת KING בשימוש של 4 שנים ואין כתמים שחורים
ולא נדרש שימוש בחומרי ניקוי מיוחדים


עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת המוצר וזיכוי כספי פתרון נדרש :

בסט ביי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה