פרטי התלונה

תלונות בסט ביי

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בפרסום ובהתחייבויות - ישראבלוף נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏31 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תל חנן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגענו לרכוש מקרר בבסט ביי (שהפכו בינתיים לביג בוקס) בתל חנן. במקום מרכזי בחנות על שלט ענק היה כתוב (שכחתי את לשון המודעה המדויק) כי במידה ומתחרטים על העיסקה מקבלים את כל הכסף בחזרה, כמו כן הובטח לנו כי המקרר הוא במחיר מציאה ושיגיע עד תאריך מסויים. לאחר הרכישה, משראינו כי לא יוצרים עמנו קשר לתיאום מועד ההגעה המובטח התקשרנו לחנות, קיבלנו יחס פוגע מהפקידה, בבחינת אתה זהב עד שנתת כרטיס אשראי ואח"כ זבל... (השירות הישראלי המוכר). אחרי שקיבלנו יחס מהפקידה של נודניקים וניא אמרה, מצידי תבטלו את העיסקה. מצאנו את אותו המקרר במחיר נמוך באופן משמעותי באלמ. ביקשנו לבטל את העיסקה ואז התברר שישנן אותיות קטנות שאינן מופיעות בפרסום שלמעשה, סותרות את הפרסום ואינן מאפשרות ביטול העיסקה. כאשר הבינו בבסט ביי שאנו רציניים ומתכוונים לבטל העיסקה הציעו פתאום מחיר עוד יותר אטרקטיבי מזה של אלמ והבטיחו פיצוי הולם על עוגמת הנפש. הבנו כי אנו שבויים בידם ולא בטלנו העיסקה.
הבטיחו כי נוכל להגיע ולבחור פיצוי הולם. לבושתם הרבה כאשר הגעתי נתנו לי תיק ים קטן ומכוער שנשאר להם כנראה כאשר חילקו שי עלוב זה למי שקנה מסיר שיער מהרגליים.
היחס, השירות והרמאות , פשוט בושה!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

בסט ביי שירות לקוחות

, תגובה:
רונן מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
יונית שלום, האירועים כפי שניתן להבין אותם אינם עומדים בקנה אחד עם מדיניות חברת ביג בוקס, עלמנת שנוכל לבדוק את תלנותך אבקש לקבל מספר הזמנה.בכל מקרה צר לי באם נגרמה לך אי נעימות. תגובה:
ממתין למספר הזמנה.בברכה רונן פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה