אספקת מוצר שלא הוזמן, תשלום עליו ואי קבלת המוצר שהוזמן |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מגה באינטרנט: אפס אמינות, אפס שירות
במסגרת סל ששוויו 997.77 ₪ שהוזמן ב 24.3.14 הזמנו 8 קרטונים של נקטר דיאט תפוחי עץ של "ספרינג" בשווי 28 ₪. בעת קבלת המשלוח התברר, שקבלנו 8 קרטונים של נקטר תפוחים רגיל.
למחרת היום, 25.3.14 ,פנינו למוקד השירות של מגה והנציגה, נטלי,הסבירה שאין משלוחים באותו זמן (הייתה שעת צהריים) ושנוכל לקבל את המוצר שהזמנו רק למחרת, כלומר 48 שעות לאחר בצוע ההזמנה שלנו. סירבנו לקבל את הגזרה המוזרה הזו, ונטלי ביררה ואמרה שנוכל באותו יום בערב לקבל את המוצר בין 2000-2300.חיכינו בבית. זה לא קרה.
למחרת , 26.3.14 נאלצנו לבזבז עוד זמן על מגה והתקשרנו שוב, ואז אמרה נטלי שהסניף לא יכול היה לשלוח את המוצר באותן שעות. בשלב מסוים בשיחה היא אמרה שהשליח אמר שהוא כן מסר לנו את המוצר, כלומר מפה נובע שהשליח שיקר, או שהיא שקרה. בכל מקרה,והיא הציגה את דבריו בצורה כזו, שלמעשה אנחנו, הלקוחות, משקרים- קבלנו את המוצר
שהזמנו ואנחנו עוד מתלוננים!
לאחר שמחינו על כך אמרה שתברר שוב וחזרה אלינו אחה"צ עם הבשורה הבאה: אין במחסנים דיאט תפוחים ואנחנו רוצים לשלוח אליכם נציג שלנו לקחת את הסחורה. היא אמרה שיזכו אותנו במחיר וכן יתנו לנו זיכוי על דמי המשלוח. למותר לציין, שעד למועד כתיבת שורות אלה (28.3.14) איש לא בא לקחת ולא התקשר, כאילו המקרה לא אירע.
נקודות לתשומת לב:
1. הטעות הייתה של מגה אך אנחנו נדרשנו להתאים עצמנו ללו"ז המשלוחים של מגה, שהוא מוגבל לחלוטין ולעיתים קרובות כבר ב 19:30 בערב אי אפשר לבצע הזמנה שתגיע למחרת היום, כי נגמרה מכסת המשלוחים לאותו יום...כלומר לא רק שעלינו לחכות 48 שעות אלא גם להיות בבית בשעות שנוחות למגה כדי לקבל מה שהזמנו ועוד להיות מואשמים בשקר.
2. 2. מגה התאדתה, ואנחנו נשארנו עם 8 קרטונים ששוכבים כאבן שאין לה הופכין. הנקודה היא לא שווי ההזמנה אלא השירות המחפיר.
אפס אמינות, אפס שירות. אנחנו עם מגה גמרנו.
|
|
|
|
|