|
|
|
|
|
|
פקדון בקבוקים |
נושא התלונה: |
יום רביעי 28 יוני 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
עתידים |
כתובת: |
רמת החייל |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום רביעי האחרון28/06/06 נכנסתי לסניף מגה ברמת החייל להחזיר בקבוקי זכוכית לפקדון. נשאלתי כמה בקבוקים יש לי עניתי 75 סה"כ. בקשו ממני להעביר אותם מעבר לדלפק הקופה הראשית ואז החליטה הקופאית הראשית לשאול שוב כמה בקבוקים יש לי (אחרי שהעברתי את כל הבקבוקים אליה). עניתי בשנית 75. "אה אנחנו מקבלים רק 50" ענתה לי בחצי חיוך מנצח! משום מה הסניף החליט שיש חוק לא כתוב שהם מקבלים רק 50 בקבוקים מלקוח כששאלתי איפה זה כתוב ברב חוצפתה אמרה לי הקופאית הראשית ש"זה חוק של הסניף וזה לא כתוב אבל זה מה יש". חוצפה, עלבון, בזבוז זמן ומה שרק תרצו (שלא לדבר על עברה על החוק) רגלי לא תדרוך בסניף זה שוב אבל שווה לטפל עבור שאר לקוחות הסניף (כל אלה שלא הגעתי אליהם לומר להם שלא יכנסו לשם שוב...)
|
|
|
|
|
|
|
|
מגה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|