|
|
|
|
|
|
יחס מזעזע של עובדת משירות לקוחות בסניף |
נושא התלונה: |
יום שישי 26 מאי 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
מגה חולון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום שישי בבוקר נכנסתי לסניף מגה וביצעתי את קנייתי השבועית כבהרגלי מזה 8 שנים בסניפכם.(יש לציין שזו הפעם האחרונה שלי מאז המקרה וברור שלשם יות לא אחזור).לאחר התשלום בקופה ועיון בחשבון גיליתי טעות בסך 18 ש"ח שחוייבתי בגין הפרשי מחיר בין החיוב בקופה לבין המחיר שמופיע על המוצר.פניתי לעמדת"שירות לקוחות"לעובדת בשם נטלי זמינוף.הסברתי על הטעות ובמבט כועס ועייף אמרה שאוכיח את ההפרש.נאלצתי לרוקן את העגלה ולפתוח שקיות כדי להראות לה את ההפרשים ולאחר מכן אמרה שאחכה ואזוכה חיכיתי כ20 דקות ודבר לא זז.פניתי אליה וביקשתי שתזדרז בבקשה.העובדת החלה להשתולל ולצעוק עלי כי היא עושה את העבודה .קיללה אותי בעברית וברוסית ואמרה לי מילים מצמררות כגון:תלכל לעזעזל והוסיפה שאם אענה לה,אחלה במחלה קשה.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
פניתי למנהלת שלקחה פרטים ולא חזרה אלי מזה חודש וחצ |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מגה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|