|
|
|
|
|
|
זילזול שאפילו לא ניתן לתאר |
נושא התלונה: |
יום רביעי 27 ספטמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
אשקלון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום ד' 27/09/06 בשעה 20:30 הגעתי לסניף מגה כמו כל שבוע לעשות קניות
ניגשתי לקופה הראשית על מנת לבקש מוצר שראיתי בתצוגה אבל לא מצאתי את מיקומו בחנות בפעם הראשונה ששאלתי אמרו שכבר בודקים ומודעים לי במשך 10 דקות המתנתי מהגברת לתשובה לבסוף ראיתי שהיא בכלל עומדת עם אחת הקופאיות ומדברת ושניגשתי אליה היא אפילו לא טרחה להסתובב .ניגשתי למשהי אחרת אשר תשובתה לשאלה כו פשוטה הייתה "אני לא יודעת מה להגיד לך" ושביקשתי את עזרתה של מנהלת האולם זכיתי במבט קר ובחוסר יחס!
במשך שנה וחצי מגה היה המקום הייחידי שבו עשינו קניות לבית, לא ציפיתי לקבל יחס כזה משפיל
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מגה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|