פרטי התלונה

תלונות מגה

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מגהשעות פתיחה מגה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מגעיל ומשפיל ללקוחות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏25 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-25.12.07 הגעתי עם אימי בשעה 15:00 לסניף מגה באשקלון. לאחר ששילמנו הבחנו בכך שיש טעות בחשבון, בחשבונית הופיע מחיר אחר ועל המוצר הופיע מחיר אחר (שדרך אגב זהו מצב מאוד אופייני לסניף זה...) נאמר לנו ע"י הקופאית לגשת לקופה הראשית ושם נקבל החזר כספי. ומפה התחילו הבעיות: פנתה אלינו "קופאית ראשית" בשם ילנה(כמובן מיותר לציין שכנראה היא לא שמעה אף פעםעל מילים כמו: "תודה"," בבקשה" שלא נדבר על חיוך... נחמדות...) הראנו לה את החשבונית ואת הסכום שמופיע על המוצר ואכן, כשהיא ראתה שיש הפרש היא דרשה גם לראות את המוצר השני ( לצערנו לקחנו שתים..) ועל המוצר השני לא היה כלל מחיר, בשיא חוצפתה היא אמרה לנו שנקבל החזר רק על מוצר אחד כי על השני אין מחיר(לא מספיק שזה בניגוד לחוק ולא באשמתנו אנו גם צריכים לשלם על זה!) היא כמובן התווכחה (כנראה שגם על המשפט " הלקוח תמיד צודק" היא לא שמעה...) בצורה מאוד מזלזלת ומשפילה כאילו גנבנו משהו מהחנות. אח"כ דרשנו לראות את המנהלת וכשהיא הגיעה("מנהלת אולם") היא הלכה עם אימי למדף (כי אנחנו הרי שקרנים וחובתם היא להוכיח לנו את זה.) ובדרך אמרה לה ש"את המוצרים מתמחרים בני אדם ולא רובוטים" ועליה להבין את המצב שלפעמים אין מחיר...וכשאימי אמרה לה שעליהם גם להבין אותה כלקוחה היא נענתה בתשובה " מה את רוצה? אף אחד לא התווכח איתך". לבסוף נאמר לנו שנקבל את הזיכוי .... אבל חבל שהיינו צריכות לעבור את כל זה בשביל כמה שקלים. יחס כזה מגעיל ומשפיל לא פגשנו אף פעם! חבל שמגה לא משקיעים בשירות, במיוחד עם האנשים שבאים במגע ישיר עם הלקוחות ("קופאיות ראשיות").
עלבון סוג הנזק :
תיקון השירות באופו דחוף!!!! פתרון נדרש :

מגה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה