פרטי התלונה

תלונות מגה

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מגהשעות פתיחה מגה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול ויחס מתנשא ממנהל סניף נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
בן גוריון גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום לכם!
אני לקוחה קבועה ו-ותיקה של מגה בעיר בגבעתיים..לפני כ-חודשיים הלכתי עם בני הקטן לסניף מגה בעיר בגבעתיים לעשות קניות לשבת כהרגלי בימי חמישי בערב..קניתי מה שאני צריכה והגעתי לקופה עברתי ושילמתי..בדקתי בחשבון שהכל בסדר ולפתע ראיתי שמחיר הגבינה הלבנה של טרה אינו זהה בחשבון לקופה..הלכתי לקופה הראשית וביקשתי את מנהל הסניף או קופאית ראשית..מנהל הסניף מר יגאל הגיע וסיפרתי לו מה הבעיה והוא הלך למדף הגבינות וראה שעל כל הגבינות מצויין 12.99 ואצלי 11.99 הוא אמר לי ביחס מזלזל בואי תראי לבד שהכל בסדר..אולי מישהו שם מחיר כזה בכוונה (הכוונה אליי)..אמרתי לו אני לא שמתי שום דבר לקחתי מהערימה..הוא אמר לי מה את עושה עניין משקל? עניתי לו סליחה אני עובדת קשה בשביל השקל הזה..אמר לי זה כולה גבינה לבנה מה העניין פה? והוא צעק לא דיבר יפה בהמשך..אמרתי לו אני רוצה להחזיר את כל הקניות שלי לא מעוניינת בהם..והוא בזילזול מופגן אומר לי תירגעי אמרתי לו אני לקוחה אני לא אחת העובדות שלך תתנהג בהתאם..השארתי את הקניות+כרטיס מועדון והלכתי למיסטר זול שם היחס היה נאות ויפה ומאז אני קונה בשופר סל ולא נכנסת למגה בעיר..חבל הפסד שלכם
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות+פיצוי פתרון נדרש :

מגה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה