פרטי התלונה

תלונות מגה

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מגהשעות פתיחה מגה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קופה מהירה לא פעילה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רמת גן, רח' בן גוריון כתובת:
מגה בעיר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על כך שבתאריך הנ"ל בסביבות השעה 12:30 בצהרים קניתי שני מוצרים ונאלצתי לחכות בתור לקופה זמן רב מאוד מאחר והיו בשעת עומס זו שתי קופאיות בלבד ולא הופעלה קופה מהירה (עד 10 מוצרים). מספר קונים התלוננו ורק בעקבות צעקותיו של קונה נוסף שעמד בתור מאחורי הואיל מנהל המשמרת בקופה הראשית בשם שלמה לפתוח אצלו קופה מהירה אך הדבר נעשה מאוחר מידי.

יש לציין שקופה מהירה היא נוהל סטנדרטי בעיקר בשעות עומס ולא אמורה לפעול לפי מצב רוחו של מנהל המשמרת ובוודאי לא ברשת מזון.

מצב זה חוזר על עצמו כבר מספר פעמים בסניף ספציפי זה וכאשר הגעתי ביום הנ"ל להתלונן לפני מנהל המשמרת שלמה על תקלה זו במקום התנצלות או תגובה יעילה שידאג לתקן את המצב הקיים,אמר מנהל המשמרת שהוא פעל כשורה בכך שהפעיל בטובו את הקופה המהירה בעמדה הראשית למרות שדבר זה נעשה רק בעקבות תלונות וצעקות של הקונים. מנהל המשמרת שלמה אמר לי שלא ראיתי הכל למרות שאמרתי לו שעמדתי בתור זמן רב ושמעתי בדיוק מתי הוא הואיל להכריז ברמקול לקרוא לקופאית נוספת ולפתיחת קופה מהירה בעמדה הראשית הוא סירב להכיר בתקלה או לנסות לתקנה בעתיד.

מעבר לבזבוז הזמן וחוסר היעילות בעיקר נפגעתי מן היחס המזלזל של מנהל המשמרת ואי רצונו להתייחס ברצינות לתלונתי.

אבקש לפעול לשיפור השירות והיעילות בסניף זה וכמו כן את היחס ללקוח בנוגע לתלונות, מאחר וכעת אשקול אם לקנות בכלל בסניף זה או אחר של רשת 'מגה'.

מקווה לתשובה מהירה בנושא
עלבון סוג הנזק :

מגה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה