פרטי התלונה

תלונות מגה

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מגהשעות פתיחה מגה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב יתר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏11 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
באיזור מקרר מוצרי החלב,היה תלוי שלט מבצע על גבינות בולגריות של מחלבת גד,
השנייה בחצי מחיר,לקחתי שניים (סוגים שונים)וכשהגעתי לקופה,לא רק שלא הייתה הנחה כמובטח,אלא,גם המחיר ששילמתי בפועל,גבוה מהמחיר המצויין על הגבינות עצמן. בקופה הראשית בקושי הסכימה להחזיר לי את ההפרש בין החיב לבין הרשום
הייתי צריך להזכיר לה שזו עבירה על החוק.
משום מה יש לי הרגשה שבמגה מפרסמים מבצעים כשמגיעים לקופה אין זכר למבצע ותירוצים יש לרוב,כגון,"אזל המלאי של המתנות" "הספק הפסיק את המבצע" וכן הלאה וכו' הדברים האלה לא מתאימים לרשת שמתיימרת להיות
מספר אחד בשוק, אם לא הייתה ההנחה שיש לי מטעם העבודה ברשת לא הייתי נכנס לשם,
בתודה מראש צדוק כהן.
כולם-כספי,עלבון לאינטיליגנציה סוג הנזק :
להזכיר לרשת אמינות מהי. פתרון נדרש :

מגה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה